Heisann alle junijenter!

Ane81

Gift med forumet
Tenkte bare jeg skulle presentere meg her inne. For det er jo faktisk en reell mulighet for at jeg ender opp med junibarn selv. Har ul-termin 4. juli og mens-termin 2. juli. Jeg har nettopp fylt 26 år, og bor her i Vestby kommune (i akershus) sammen med mannen min. Vi har vært gift ca 1 1/2 år, og vår første bryllupsdag er grunnen til at vi venter vårt første barn om ganske kort tid[:D] Vi gleder oss veldig, og syns nok at tiden går litt sakte begge to, men det blir nok anderledes fremover. For i dag er det uke 28 (endelig), og da håper vi at det skal bli "fart i sakene", hehe[;)] Jeg har holdt meg rimelig oppdatert på dette forumet en stund, og må si jeg syns det er kjempemange flotte damer her inne! Håper dere alle har hatt en fin påske!! Klem fra meg[:)]

Hei på deg, og velkommen hit!! Jada, det er jo sjanse for at du får et juni barn, så koselig at du vil bli kjent med oss [:)]

Hihi, dere hadde en vellykket bryllupsdag dere da med andre ord [:D] 

Hei og velkommen til oss!  Bare koselig det, om du ender opp som junimamma! [:)] Og det er alltid plass til flere her inne hos oss junisnupper!!! [:D]

Gratulerer med bebis i magen. Håper du får et fortsatt flott svangerskap!

(Er forresten opprinnelig fra Ås/Drøbak, så jeg har vært noen ganger i Vestby. Håper dere trives der da!)

Hei på deg!
Velkommen til det beste termin-forumet på bv! [;)]
Spennende å se da om det blir en juni / juli-baby.
Håper uansett at du vil trives her hos oss, skal bli kjekt å bli kjent md deg også [:)]

Ja d kan jo fort bli junibarn. Har selv termin 3 juni(kanskje jeg må snoke litt på mai) Velkommen til oss!!. Mange koselige og morsomme junijenter her

Hei på deg, og velkommen hit til oss!!! [:D]

Dette er den aller beste termin-klubben på hele WWW [:D] 

Vet du om du skal ha gutt eller jente, forresten?

heisann og velkommen hit!!

Hei og velkommen inn her til oss og[:D] 

Velkommen hit!
Her er det koselig å være.. så det er bare å titte innom her vet du.. Kan jo ende opp som juni mamma du.. Hørtes ut som dere hadde det veldig fint på bryllupsdagen ja.. Er selv gift og på 1 års dagen vår prøvde vi også det samme som dere men det gikk ikke helt. Det tok litt tid for oss da men nå er vi heldige og venter vår 1.
Kos deg med den tiden du har med baby i magen. Tror alt blir anderledes og sikkert ikke som man tror når barnet kommer ut.
Lykke til  og velkommen til oss..

Klem

Hei hei å velkommen til oss skal du være. her inne hos oss er det godt å være. vi er et flott gjeng som oppmuntrer, støtter og svarer påspørsmålene til hverandre. å jeg trives i hvertfall veldig godt her inne. håper på å se masse til deg fremover.[:D][:D][:D]

Tusen takk alle sammen, for varm velkomst[:D]

Hei, og velkommen til oss[:)]

Back
Topp