Heisan

chl

Forelsket i forumet
Heisan

Da melder jeg meg inn hos dere... jeg er gravid med nr 2 tru eg er ca 4 uker og litt på vei..

Når er det normalt å ringe legen å få "bekreftet" det hos han? husker ikke fra sist gang.. Mener jeg har hørt om no nye regler fra sist gang..

gratulerer og velkommen inn til verdens beste april forum[:D]

de fleste tror jeg får beskjed om å komme når de er 10 uker på vei,
men noen er heldige å får komme med en gang[:)]

jeg skal i uke 7, om en uke, juhuuu[:)]

Gratulerer masse [:)] Velkommen[:)]

Det kanskje forskjellig fra sted til sted, men jeg var på kontroll i uke 12
første gang sist sv.skap. Og denne gangen skal jeg ringe i uke 10 tenkte jeg [:)]

Hei, og velkommen :)

Jeg skal til lege neste mandag, da e jeg 7 uker. Men tror det varierer fra sted til sted. Men du kan jo ringe inn å høre? :)

Gratulerer og velkommen hit!

Tror det er vanligst med første sv.sk.kontroll i uke 10, hvis ikke tidligere problemer tilsier noe annet. Men det er jo bare å ringe til legen å spørre når du kan få time.

Lykke til!

ORIGINAL: Rut1

Gratulerer og velkommen hit!

Tror det er vanligst med første sv.sk.kontroll i uke 10, hvis ikke tidligere problemer tilsier noe annet. Men det er jo bare å ringe til legen å spørre når du kan få time.

Lykke til!

Sign[;)] Skal tenkte jeg skulle i uke 10

Gratulerer så mye! Tror det er vanlig å gå til legen ca ved uke 7-8[;)]

heisann og velkommen hit til oss april jenter!! [:D]
Gratulerer så mye med lite nurk i magen.
her i tr.lag er det vanlig med første svangerskaps kontroll i uke 12! for det er da den skumle tiden er over..

Hei, Gratulerer så mye med spira, og velkommen inn til oss [:D]

Tusen takk jenter
Og takk for svar.. skal ringe legen å høre.. Gleder meg ikke heilt å gå gravid... var så dorlig sist gang.. men veit det er forskjellig fra svangerskap til svangerskap.. så eg håper på det beste

Hei hei[:D]
Gratulerer så masse, og velkommen hit.

Det virker som at det er litt forskjellig når tid man får sin første legetime, men her jeg bor er det vanlig at vi kommer inn rundt uke 10

Gratulerer og velkommen til oss [:)] Jeg ringte legekontoret samme dag som jeg testet positivt, og fikk da beskjed om å ringe tilbake senere og bestille time når jeg er ca 10 uker på vei.

Gratulerer så mye med spira og velkommen hit[:D]

Gratulerer og velkommen[:)]
Jeg har vært til legen og fått det bekrefta for et par dager siden...er 5+2 uker på vei[:)] men første SV-kontroll er ikke før uke 10-12[:)]

ORIGINAL: JCF

heisann og velkommen hit til oss april jenter!! [:D]
Gratulerer så mye med lite nurk i magen.
her i tr.lag er det vanlig med første svangerskaps kontroll i uke 12! for det er da den skumle tiden er over..

Signerer [;)]

Back
Topp