lucillen Elsker forumet 16 Feb 2011 #1 noen som har prøvet dette ved vektnedgang ? Eventuelt hva ble resultatet og hvor lenge holdt du på ? Er det å anbefales ? Hvor mye og hvor mange ganger hver dag ?
noen som har prøvet dette ved vektnedgang ? Eventuelt hva ble resultatet og hvor lenge holdt du på ? Er det å anbefales ? Hvor mye og hvor mange ganger hver dag ?
valentinesbaby Gift med forumet 17 Feb 2011 #3 jeg prøvde for noen år siden , men fikk det ikke i meg såpass lenge at det kunne bli noen effekt [X(] hjelpe meg for en smak!
jeg prøvde for noen år siden , men fikk det ikke i meg såpass lenge at det kunne bli noen effekt [X(] hjelpe meg for en smak!
M ~Mummimamma~ Forumet er livet VIP 17 Feb 2011 #4 Det smaker dritt iallefall[:'(] Beklager, det var det eneste jeg kunne komme med i denn tråden. En dytt da om ikke annet[:D]
Det smaker dritt iallefall[:'(] Beklager, det var det eneste jeg kunne komme med i denn tråden. En dytt da om ikke annet[:D]
S Sha Forumet er livet 17 Feb 2011 #6 det lurer jeg og på[:D] jeg har en flaske her, men har ikke turt å åpne den[8D]
valentinesbaby Gift med forumet 17 Feb 2011 #8 ORIGINAL: BølleBella Hva er det dere gjør med denne eddiken? [8|] stapper den opp i rumpa[8D] hehe, nei man drikker den....
ORIGINAL: BølleBella Hva er det dere gjør med denne eddiken? [8|] stapper den opp i rumpa[8D] hehe, nei man drikker den....