heimelaga pizza

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
nå står det en deilig heimelaga pizza og steiker seg i ovnen min!!! NAM NAM NAM!!! middag/kvelds[:D]
ka dåkke bruka på pizzaen? her er det kjøttdeig, pizzafyll, rødløk, mais og ost idag...kjedli da men...var det eg hadde i kjøleskapet[:D]

Å GUD! HYSJ!!!! [:D][:D][:D] *romle* Sitter på jobb med tom mage her!! [;)] Vil du ha besøk? hehe

Kommer nå jeg!!

HIHI! Vet du... Nå må jeg bare ha pizza ikveld jeg. [:D] Tror jeg må be sambo bake til jeg kommer hjem [;)]

Kos deg   [:D]

[;)]

Her bruker vi litt forskjellig... Lager tomatsaus av tomatpure og moste tomater med oregano, krydder og sånn, bruker bogskinke noen ganger, peperoni noen ganger, bacon og kjøttdeig og løk.

Toro pizzafyll er også en slager, den med tomat og løk! [:D]

Også lager jeg ofte bare "kjøttsaus" selv og tar på pizzaen! [:D]

her er det stort sett italiensk pizza jeg lager - med forsteikt skikkelig sprø bunn, min egen fabuloso pizzasaus, ost, pepperoni eller skinke, løk og masse tomater. Enkelt med GUD så nam!!!![:D][:D]

Her blir det enten ferdig pizza sås eller min egen m hemlig oppskrift (hehehe). SÅ har vi på det vi liker.... og har i hus,  MEN vanligst er tomat, sjampinjon, skinke, ananas, krydder og ost. På samboerns side kan det bli litt røkt pølse eller feta ost. På min kan det bli litt banan å karri, eller oliver...

Mmmmmmm......  

Bruker den nye NÅ sin ferdig pizzabunn, genialisk hvis du spør meg [:)]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

jobba på pizzasjappe i flere år ved siden av skolen så jeg lager pizza på samme måten som der[:)]

til ungenes stoooore fornøyelse - de sier hvertfall at jeg har den absolutt beste pizzan i verden, men at den er veldig lik "puben" sin...hehe...kanskje ikke så rart når det var der jeg jobba før[:D][:D][:D]

Vil du si hvordan du lager den[:D]

Her bruker vi tomat og løk fyll(sånn på pose), kjøttdeig, mais, champignon, tomater i skiver, paprika, og masse ost[;)] MMMmmmMM...

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

jobba på pizzasjappe i flere år ved siden av skolen så jeg lager pizza på samme måten som der[:)]

til ungenes stoooore fornøyelse - de sier hvertfall at jeg har den absolutt beste pizzan i verden, men at den er veldig lik "puben" sin...hehe...kanskje ikke så rart når det var der jeg jobba før[:D][:D][:D]

skriv gjerne oppskrifta her til oss[;)] har lyst på nye smaker på pizzaen so....

Er litt forskjellig for hver gang åssen jeg lager pizzaen, men som oftest blir det ferdig pizzasaus, masse løk, pølse, makaroni, mais, kjøttdeig og ost.

Ellers er toro sitt ferdige pizzafyll, mexicana, veldig godt.
Da bruker jeg å ta på tortilla-chips, og serverer med salsa og rømme.

Back
Topp