Birdie
Glad i forumet
Da var jeg og barna heime igjen, vært i Bergen i nesten to uker nå...med bare fine været[:D] Ja, vet det - helt utrolig[8D]Er liksom BERGEN det er snakk om *hehe* Har gått overraskende bra på turen begge veier, tenkte det ikke var bare bare å kjøre i åtte timer med to små, men jøss! Har gått kjempefint! Så nå er det husvask på gang her..! Kos dere i finaværet alle sammen[;)]