heilt forferdelikt...

Elisabeth å Hannah

Glad i forumet
Hannah jento mi har lugge på sykehus i 2 daga.. me kom heim  i går.. for me sykebilen på søndag [:(]
hadde 7 anfall i løpe av ca 2 tima.. hu blei stiv i kroppen bjunte å rista , å augene rulla bak i håve hennas.. da lengsta anfalle varte i 1 min... har toke masse prøva å sånn , men da va ingenting gale me ho ... rett itte hu hadde hatt ett anfall va hu heilt normal ijenn , smilte å lo...
off skikkeli skummelt....

Uff..[:(][:(] Håper alter bra med dere da.. Er så vondt når der noe som skjer med våre søte små.. River så fælt i morshjertet å lese om d..[:(]
Men d hørtes ut som epilepsi anfall jenta di hadde...?

ORIGINAL: Ju9ta

Uff..[:(][:(] Håper alter bra med dere da.. Er så vondt når der noe som skjer med våre søte små.. River så fælt i morshjertet å lese om d..[:(]

hu vert testa for da , va visst ikkje da hu hadde.. epilepsil anfalla kunne vara heilt opp t ein hall time å så vart di veldi sløve ittepå... Hannah sine anfall varte  toppen 1 min .. så var hu heilt fin ittepå ..
Men legane sa at da hadde sjedd fleire gonga at di hadde fått inn babya så hadde sånne anfall utn at da va nåke spesielt å at di vokste da av seg .... så får kryssa fingrane ... har ikkje lyst å oppleva da eingong t .... [:(]

huff så fælt det må ha vert. håper vikelig at det ikke skjer igjen. [:o] lykke til.

ORIGINAL: Ju9ta

Å huff...det høres helt forferdelig ut! Da hadde jeg blitt skikkelig redd ja...
Håper du slipper å oppleve det igjen!

ekle greier det der! husker en baby jeg så som hadde slikt annfall. Fikk frysninger i hele kroppen av å se det jeg.
håper virkelig hun ikke får noe flere og dem finner ut av det.

ORIGINAL: malien

Off det må ha vært forferdelig å se for dere [:o]!!!! Stakkars liten..... håper virkelig det ikke hender igjen!
Ble hun testet for epilepsi på sykehuset?

ja hu blei testa for det .. var ikkje epilepsi..
di tok ultralyd av  håve og.. alt va heilt fint inni der ..

ORIGINAL: Betto

Off det må ha vært forferdelig å se for dere [:o]!!!! Stakkars liten..... håper virkelig det ikke hender igjen!
Ble hun testet for epilepsi på sykehuset?

ja hu blei testa for det .. var ikkje epilepsi..
di tok ultralyd av  håve og.. alt va heilt fint inni der ..

bra at alt så bra ut da....håper inderlig det var en engangshendelse...[;)]

da har sjedd eingong før og ... men då hadde hu berre to små anfall..
ja får håpa hu vekse da av seg [:)] snarast muli..
men på sjukehuse sa legane at di hadde hatt inn fleir sånne tilfelle utn at da va nåke spesielt so va gale me babyane..

ORIGINAL: natt

huff så fælt det må ha vert. håper vikelig at det ikke skjer igjen. [:o] lykke til.

sign.

ORIGINAL: Citti

ORIGINAL: natt

sign.

signerer....

ORIGINAL: Tulip

Å huff...det høres helt forferdelig ut! Da hadde jeg blitt skikkelig redd ja...
Håper du slipper å oppleve det igjen!

sign

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: mamma88

Uff, så grusomt[:(] Håper hu vokser det av seg fort da[:)]

Signerer

Back
Topp