Heihopp!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Næmmen heisann!
Tok meg en aldri så liten internettskrivepause jeg, sånn ca de siste ukene... Så hva har skjedd siden sist?! Hvordan går det med dere kjære jenter, og lillegullene?

Her er det amming annenhver time på dagtid, og klokken 12, 2, 7 og 9 på natten. Hun sover godt, og er bare så nydelig!!!

Hei og hopp! :)
Virker som om alle har en liten pause for å snuske småtroll for tiden. Titter innom på telefonen under amming, men skjer lite. :)

Her står alt bra til. Føler jeg sitter med puppen ute konstant, siden han foretrekker den fremfor smokk. :p
Rutiner er totalt fraværende her i huset, bortsett fra at de siste dagene har han sovnet ca 10 og sovet til 01.30, 05 og så til vi står opp rundt 08. *bank i bordet*
Koselig med bittesmått i hus igjen, men innrømmer at jeg gleder meg til å få litt rutiner. :p

Tittei! Har vært rimelig stille her en stund nå, ja.. Rart med det når de fire mest aktive plutselig satt der med småttiser i fanget;-) Her er det null rutine, tenker det kommer mer på plass når vi enten får til ammingen ordentlig eller gir opp... Sånn det er nå blir det veldig vanskelig å få rutine.. Mannen er heldigvis hjemme en uke til, så jeg ligger på sofaen og slapper av og fokuserer på melkeproduksjonen.. Satser på det blir mer aktivitet her inne til helgen;-)

Her er det bare velstand! Gutten min spiser og sover. Rutiner har jeg ingen som helst forventninger til nå før fire mnd. Så får jeg heller bli positivt overraska. Gutten min på 1,5 hadde infeksjon i brystet OG falsk krupp sist uke da jeg kom fra sykehuset. Ble fullt kjør hjemme, og ingen barnehage på han den uka. Nå er han frisk og dagene er litt roligere. Har selv vært litt plaget med hard mage, kvalme og ømhet etter sting. Tror mye kommer av pangstart hjemme og lite hvile. Satser på å ta det igjen denne uka:-)

Back
Topp