Heiheihei!!!

~LiseM~

Gift med forumet
Leeeeenge siden!!! Ser at flere skal ha barn igjen, virkelig produktive!! Gratulerer til alle!!!

Jeg må få inn nye bilder etterhvert ser jeg. Dere har lagt inn av deres gull, så skjønne store barn!

Jeg lurer på noe.... hvilke bilseter har dere nå?? Har dere begynt å bruke bilens seler evt tenkt på det snart?? Er litt i tvil her.....syns Linnea er litt lita for det,selv om hun er stor...føles litt utryggere....

GOD PÅSKE TIL ALLE SAMMEN!!

Hei! Moro å høre fra dere[:)] ja, du må finne nye bilder av Linnea og legge ut, så vi får se hvor stor hun er blitt[:D]

Vi har enda det setet vi bytta til etter babystolen vi, og hun sitter bakovervendt enda. Det går helt fint! Acta Graco Cosmic Comfort heter det. Men er litt i tvil om hvilket sete hun skal få i neste "runde", når lillesøstera skal bytte fra babysetet...[8|]

God påske[:)]

Her sitter han enda bakovervendt i ett multitech sete.
Og han kommer til å sitte slik så lenge som mulig, ser ingen grunn til å snu han med det første... han stortrives den veien, og elsker å følge med på bilene bak[:)]

Ja... du må legge inn nye bilder av snuppa di[:D] så kjekt å se hvor store de har blitt alle sammen[:D]

God Påske![:D]

heihei!
God påske til dere alle sammen!

Her sitter Isabell bakovervendt ennå, i besafe izi. Skal prøve å holde henne bakovervendt så lenge som mulig, men har begynt å tenkte på hva stol vi skal ha etterpå. Men har rett og slett ikke peiling på hva vi skal ha. Det er jo en  jungel av stoler der uteemoticon  så hva vi ender opp med, er jeg spent på.

Hei på deg.
Klart vi må få se nye bilder emoticon -

Her sitter MO bakovervendt enda, tenker på å snu setet. Kjøper ikke nytt men snur det. Har BeSafe et eller annet.

Som reservesete har vi kjøpt Be safe løs stol. Den er super å ta inn og ut av biler. han har jo en storesøster med egen bil da er det genialt med et slikt sete. Han kan også enkelt legge stolen litt bakover om han ønsker det.

Lørdags klem fra oss her i solskinnet emoticon

Back
Topp