heihei

gravid med nr 3

Glad i forumet
hei æ va på ultralyd fer noen daga sian og fikk da termin 6 feb. hadde egentli 26 januar..
så æ e ny på termin i februar..
noen som har begynt å få mage ??
eller å kjenne liv ??

Heihei og velkommen hit[:D]

Begynner å få litt mage nå, ja. Den kom plutselig i forige uke. Synes det var veldig stas, for den hadde jeg ventet på[:)] Vet ikke om det er så mye liv å merke enda. Det "bobler" veldig om kveldene, men er usikker på om det er Nurket som leer på seg eller hva det er[;)]
Hva med deg?

hei hei!
velkommen til oss som venter i februar, korselig med flere her[;)]

magen den komm tidlig, syntes godt at det er baby i magen ja[:)]

noen som kjenner spark enda da??
har kjent det i snart 2 uker jg, er førstegangs fødende så ble overasket!

heihei og velkommen hit[;)] Ja, du ser nok på bildet hvordan magen er[;)] Den kom tidlig den.. Ser heldigvis ikke ut som om jeg bare har spist litt mye i sommer lenger[8D] Ja, jeg har også kjent i ca 2 uker, men dt er jo ikke sånne konkrete spark.. Litt sånn bobling ja, vil også kalle det for det.. Klem fra meg!

tja lit mage har jeg vel fått:) men jeg vil at den skal bli større og tydligere, men dt blir den vel med tiden:)
liv vet jeg ikke om jeg her kjent liv har hatt et par ganger der jeg her hatt som en vibrasjon i magen ,men det er lenge siden.. så har jeg nå etter ultralyden følt litt kjempe kjempe svak bevegelser i magen men jeg vet ikke at det er liv, men tror det:)

når skal dere i ultralyd da??
skal dere vite kjønnet ??
er det noen av dere som tror dere vet va det blir ??

hei hei:) Har termin den 21 februar....
Tror det blir en liten gutt på meg ja:)
Har fått litt mage,men har litt ekstra kjøtt rundt magen fra før av så for andre er det ikke så lett å se[:)]
Har enda ikke kjent noen bevegelser men håper at jeg får kjenne det snart, gleder meg så[:)]
noen som har tenkt på navn?

-alenemamma-

Heisann ny her jeg[:)]
Jeg har termin 10 februar og det er første for meg. Ble brått virkelig når man kjenner liv og magen kommer(og den kom overraskende raskt). Skal på ultralyd til fredagen og håper jeg får vite kjønnet. Nyskjerrig som jeg er klarer jeg ikke vente så lenge som til februar[;)]Tror det blir ei lita tulle på meg, men det er bare følelsen jeg sitter med.

velkommen du også nallepu!
da har vi termin likt foreløpig[:D][:D]

haper du trives her inne, og ant blir like hekta som alle oss andre, hehe.

klem.

Back
Topp