Heihei!

camoiji

Forelsket i forumet
Da har jeg fått tatt en tidlig ultralyd og endelig føler jeg at det er greit å introdusere meg her. Jeg er 10+1 med termindato 20.03.
Har ei jente fra før født i februar 18 og var en aktiv bruker i februargruppa her den gang. Mange av oss holdt faktisk også kontakten gjennom en Facebook gruppe og vi har fortsatt kontakt der med oppdateringer og annet. Veldig koselig ❤️
Kjempe kjekt å bli en del av gruppa her og gleder meg til å følge dere alle på veien videre!

Koselig! Gratulerer så mye og velkommen inn hos oss i marsgruppa! :joyful:

Så hyggelig, velkommen hit! :)

Hei på deg :) Har foreløpig termin en dag etter deg. Veldig koselig å ha kontakt med andre i samme situasjon!

Hei på deg :) Har foreløpig termin en dag etter deg. Veldig koselig å ha kontakt med andre i samme situasjon!

Gøy! En av de «senere» til å nå uke 12 vi da. Misunner resten! Selvom det etterhvert har lite å si med disse få ukene forskjell Rart det der med å bikke uke 12. Gleder meg

Så koselig. Jeg har selv en gutt som er født i februar 18. :love2

Så spennende! Tror det blir en fin aldersforskjell for min del. Kjenner at det hadde vært slitsomt å hatt en liten ved siden av nå feks. Har litt å jobbe med frem til mars neste år, da jentungen fortsatt helst sovner med en av oss i sengen enda:p Da kan det bli litt problematisk å være alene:angelic: Heldigvis ferdig med bleie, så det er kjekt. Hva føler du om aldersforskjellen? Er det nr 2 som kommer i mars?<3

Er det ikke mulig å slette en melding som er postet??

Velkommen :) ❤️
Jeg var jo også i februar18 her på BV, men har ikke vært med i gruppa på Facebook.
Håper det skal bli en god aldersforskjell, men litt sjalusi tror jeg ikke vi kommer utonom - merker det allerede når vi er sammen med søskenbarnet på 3 mnd og jeg duller med henne ;)
Vært ferdig med bleier en stund her, så det er greit, og han sover stort sett hele natta så der blir hardt med våken etter igjen :hilarious: har også hørt fra mange at storeaøsken begynner å våkne på natt etter baby kommer som en reaksjon på den enorme omveltning i hjemmet. Men isåfall går pappa ta eldste og jeg baby.
Hadde en periode hvor han sovna i egen seng alene på rommet sitt, men der ble etterhvert mye styr og han ga etter en stund selv uttrykk for at han trengte mer nærhet. Så nå ligger han i vår seng inntil en av oss for å sovne også bærer vi han over i senga hans. Etter dagsoving tok slutt tar det hele veldig kort tid, så håper det fortsetter når babye er her også, haha. Må få det til å funke på et vis mens jeg er alene, for jeg er alene minst 2 kvelder i uka.

Last edited:
Nr 2 ja. :) Tror også det blir en fin aldersforskjell. Spent på hvor mye sjalusi det blir utover svangerskapet da, og ikke minst etter at mini er født. Får håpe vi finner gode løsninger på det, både for store og små. Ikke i nærheten av bleiefri enda her, men han sovner heldigvis greit om kveldene (stort sett iallfall..). Gode tips til bleiestopp eller? :happy090

Ja, veldig spent på sjalusien jeg også. Hun er såå mammadalt (og jeg like oppslukt av hu igrunn:smiley-angelic002), så blir en overgang for meg også å skulle dele meg i to. Nei altså jeg kanikke ta på meg noe ære eller komme med noen konkrete tips, :woot:hun var klar på eget initiativ! Eneste vi har gjort er å ha potte på badet fra hun var 1 år. Rundt halvannet begynte hun å leke at dukkene tissa der, og rundt samme tid begynte hun å tisse selv i potta så lenge vi var hjemme. Ville ikke pushe det iogmed at hun var såpass lita og vi ikke hadde hastverk. Men når bhg stengte pga covid-19 i mars så gikk det en uke så slutta vi både dag og natt. Ikke hatt et uhell noengang, så hun var nok bare klar! Har sagt til samboer at vi kan føle oss «stolte» nå, men når nr 2 kommer så får vi se om det blir like lett:p:D

:happy:
Velkommen :) ❤️
Jeg var jo også i februar18 her på BV, men har ikke vært med i gruppa på Facebook.
Håper det skal bli en god aldersforskjell, men litt sjalusi tror jeg ikke vi kommer utonom - merker det allerede når vi er sammen med søskenbarnet på 3 mnd og jeg duller med henne ;)
Vært ferdig med bleier en stund her, så det er greit, og han sover stort sett hele natta så der blir hardt med våken etter igjen :hilarious: har også hørt fra mange at storeaøsken begynner å våkne på natt etter baby kommer som en reaksjon på den enorme omveltning i hjemmet. Men isåfall går pappa ta eldste og jeg baby.
Hadde en periode hvor han sovna i egen seng alene på rommet sitt, men der ble etterhvert mye styr og han ga etter en stund selv uttrykk for at han trengte mer nærhet. Så nå ligger han i vår seng inntil en av oss for å sovne også bærer vi han over i senga hans. Etter dagsoving tok slutt tar det hele veldig kort tid, så håper det fortsetter når babye er her også, haha. Må få det til å funke på et vis mens jeg er alene, for jeg er alene minst 2 kvelder i uka.

Heei! Jeg kjenner igjen navnet ditt faktisk. :D Nei det ble noe greier med den Facebook gruppen, for var ikke lov å dele andre grupper her mener jeg, så det var kun de som rakk å se det som kom seg inn mener jeg.
Ja, er det ikke utrolig deilig når de endelig sover natta gjennom! Nydelig. Her starter dagen gjerne mellom 5 og 6, men vi har også slutta med dupp så hun sovner på 15-20 min innen kl 19:15. Så jeg er fornøyd så lenge jeg får sammenhengende søvn :dance008
Og ja, så lenge man er to foreldre så har en i det minste mulighet til å ta et barn hver. Men kjenner det samme som deg, at det blir spennende å se hvordan rutiner det blir når jeg må være alene med begge 2. Så artig at vi havner i samme mnd på nr 2 også :happy:

Da har jeg fått tatt en tidlig ultralyd og endelig føler jeg at det er greit å introdusere meg her. Jeg er 10+1 med termindato 20.03.
Har ei jente fra før født i februar 18 og var en aktiv bruker i februargruppa her den gang. Mange av oss holdt faktisk også kontakten gjennom en Facebook gruppe og vi har fortsatt kontakt der med oppdateringer og annet. Veldig koselig ❤️
Kjempe kjekt å bli en del av gruppa her og gleder meg til å følge dere alle på veien videre!
Velkommen og gratulerer!
Jeg har også termin 20.mars :)

Back
Topp