camoiji
Forelsket i forumet
Da har jeg fått tatt en tidlig ultralyd og endelig føler jeg at det er greit å introdusere meg her. Jeg er 10+1 med termindato 20.03.
Har ei jente fra før født i februar 18 og var en aktiv bruker i februargruppa her den gang. Mange av oss holdt faktisk også kontakten gjennom en Facebook gruppe og vi har fortsatt kontakt der med oppdateringer og annet. Veldig koselig
Kjempe kjekt å bli en del av gruppa her og gleder meg til å følge dere alle på veien videre!
Har ei jente fra før født i februar 18 og var en aktiv bruker i februargruppa her den gang. Mange av oss holdt faktisk også kontakten gjennom en Facebook gruppe og vi har fortsatt kontakt der med oppdateringer og annet. Veldig koselig
Kjempe kjekt å bli en del av gruppa her og gleder meg til å følge dere alle på veien videre!

Heldigvis ferdig med bleie, så det er kjekt. Hva føler du om aldersforskjellen? Er det nr 2 som kommer i mars?<3
), så blir en overgang for meg også å skulle dele meg i to. Nei altså jeg kanikke ta på meg noe ære eller komme med noen konkrete tips,
hun var klar på eget initiativ! Eneste vi har gjort er å ha potte på badet fra hun var 1 år. Rundt halvannet begynte hun å leke at dukkene tissa der, og rundt samme tid begynte hun å tisse selv i potta så lenge vi var hjemme. Ville ikke pushe det iogmed at hun var såpass lita og vi ikke hadde hastverk. Men når bhg stengte pga covid-19 i mars så gikk det en uke så slutta vi både dag og natt. Ikke hatt et uhell noengang, så hun var nok bare klar! Har sagt til samboer at vi kan føle oss «stolte» nå, men når nr 2 kommer så får vi se om det blir like lett