heihei

Litt bob bob. Snuppa har visst fått ørebetennelse, så det er et svare styr på kvelden. [:(]
I går var storebror mannekeng på "motevisning" av barneklær. *stolt mamma*[:)]

Helgen min har vært helt super duper.. Vennina mi fikk tvillinger på fredag så jeg, sambo og Alexandra var og besøkte dem på lørdag.. De var så små og søte.. De kom litt for tidlig, termin 20.juli egentlig.. I dag har jeg pusset litt på vw emblemet i grillen på bilen og vasket den.. Så skinner den i lakken[:D] 

Egentlig ganske kjedelig[:'(] Sambo jobber natta, så jeg og Birk sitter aleine fram til 5 på ettermiddagen....

Fredagen var det fest, så dagen i går var ødelagt [:'(], men i dag var jeg, Gabben og Marius i Oslo og traff ei venninne av meg og hennes sønn. Han var propell i fanget, så jeg har noe å glede meg til ser jeg [&:] Meeeen, nå har jeg jo en liten koma-gutt så det kan jo hende jeg slipper litt billigere unna...er jo bra de er aktive da [:D]

Nå er jeg utrolig sliten etter å ha vært ute hele dagen, men det er deilig å kjenne at man lever, eller hva jenter?[;)][:D]

Stille og fredeli egentli... I går vaska vi heile huset- slitsomt, men deili i dag! [:)] I dag har vi berre slappa av, besøkte venner så May- Helen fikk leike litt og bestilte pizza for at vi var for late til å koke selv! [:D] 

Egentlig litt kjedelig, for gubben har bare jobba og sovet. Men idag var vi på barnefestival, og der hadde Malin fra MGP jr. Sommershow. Det var veldig koselig. Mia var hos mamma, så jeg hadde endelig en dag alene sammen med Sandra. Sjørøverskuta var der, gratis is, tannkrem, ballonger, badeballer og karameller for barna.

Koselig ja...

Back
Topp