Heihei :)

Sophien

Glad i forumet
Jeg er egentlig fra juni, men befinner meg plutselig i juli måned å ingen baby :p så da hører jeg plutselig til her da :p
Jeg hadde termin i går 30.juni og blir forhåpentligvis satt i gang til helga :) venter da en liten gutt, som er mitt andre barn :D
Jeg heter Ida og er 27 år fra Østfold, men bor i Buskerud med min kjære og to hunder :)

Jeg er egentlig fra juni, men befinner meg plutselig i juli måned å ingen baby :p så da hører jeg plutselig til her da :p
Jeg hadde termin i går 30.juni og blir forhåpentligvis satt i gang til helga :) venter da en liten gutt, som er mitt andre barn :D
Jeg heter Ida og er 27 år fra Østfold, men bor i Buskerud med min kjære og to hunder :)

Velkommen inn hit! :)

Velkommen til oss:D

Velkommen :) Heldigvis er det uansett ikke lenge til helga!

Tusen takk, for en kjempe velkomst ❤️ ble jeg varm om hjertet :D
Nei det er ikke det altså, jeg klarer fint å vente til helga :p hehe

Velkommen hit :D Ikke mange dagene til du får de lillegutten din ihvertfall :)

Deg vet jeg jo hvem er, så deg litt når vi prøvde å bli gravide :D så moro å se deg her ❤️

Stemmer det:)
Begynner å bli en stund siden det nå.
Gøy at vi har kommet oss til mål snart begge to :D
Til og med fra samme fylke;) tror ikke jeg fikk med meg det da vi prøvde...?

Velkommen hit, krysser fingrene for at det starter av seg selv :D

Stemmer det:)
Begynner å bli en stund siden det nå.
Gøy at vi har kommet oss til mål snart begge to :D
Til og med fra samme fylke;) tror ikke jeg fikk med meg det da vi prøvde...?
Nei jeg visste heller ikke det før du sa det nå :p haha
Ja det er litt gøy at vi bor så nært og skal ha Barsel sammen :D
Når har du termin?

Nei jeg visste heller ikke det før du sa det nå :p haha
Ja det er litt gøy at vi bor så nært og skal ha Barsel sammen :D
Når har du termin?

Ikke så nært siden du bor i buskerud da, men du er kanskje i østfold innimellom? :) er født i buskerud da og bodde i Krokstadelva mine 3 første leveår:)
Termin 19. så er et par uker igjen, men mini er velkommen any day:D

Ikke så nært siden du bor i buskerud da, men du er kanskje i østfold innimellom? :) er født i buskerud da og bodde i Krokstadelva mine 3 første leveår:)
Termin 19. så er et par uker igjen, men mini er velkommen any day:D
Klart jeg er i Østfold.. Hele familien min bor jo der :D er der ca 1-2 ganger i mnd faktisk :p
Dattera mi er gravlagt der også faktisk! Hu har bursdag snart nå.. Alle mine bor i Askim faktisk :D
Jammen da kan han/hun kommer når som helst da :D ❤️

Klart jeg er i Østfold.. Hele familien min bor jo der :D er der ca 1-2 ganger i mnd faktisk :p
Dattera mi er gravlagt der også faktisk! Hu har bursdag snart nå.. Alle mine bor i Askim faktisk :D
Jammen da kan han/hun kommer når som helst da :D ❤️

Du får si fra om du vil treffes når du er her da. Bor i Råde selv, men har jo bil;)
Så trist med dattera di:( viktig å ivareta minnene da♡

Hjertelig velkommen når som helst, men kan vente til over helga siden vi skal feire 60årslag på lørdag. .hehe

Du får si fra om du vil treffes når du er her da. Bor i Råde selv, men har jo bil;)
Så trist med dattera di:( viktig å ivareta minnene da♡

Hjertelig velkommen når som helst, men kan vente til over helga siden vi skal feire 60årslag på lørdag. .hehe
Ja nei blir ikke noe så sjapt :p må nesten få ut mini først XD

Back
Topp