Heihei!

Lambi`83

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Hei kommende septembermammaer!

Flytter inn her jeg :) EL termin blir 6 september i følge BV og er da 5+0 i dag.

Litt om meg og oss:
Vi er et gift par som fikk vår første hjerteknuser i 2011. Begynte prøvingen på nr. 2 i august og ble gravide på første pp med termin i mai, men MA ble oppdaget i uke 9+5. Jeg "kastet" bort mye tid på å bekymre meg sist og jeg sitter igjen med en følelse av at de psykiske smertene ikke ble noe mindre av å miste selv om jeg bekymret meg, så derfor gidder jeg i hvertfall ikke kaste bort tid på å bekymre med denne gangen :P

Gleder meg til å bli kjent med dere!! :D

Flytter inn her jeg :) EL termin blir 6 september i følge BV og er da 5+0 i dag.

Litt om meg og oss:
Vi er et gift par som fikk vår første hjerteknuser i 2011. Begynte prøvingen på nr. 2 i august og ble gravide på første pp med termin i mai, men MA ble oppdaget i uke 9+5. Jeg "kastet" bort mye tid på å bekymre meg sist og jeg sitter igjen med en følelse av at de psykiske smertene ikke ble noe mindre av å miste selv om jeg bekymret meg, så derfor gidder jeg i hvertfall ikke kaste bort tid på å bekymre med denne gangen :P

Velkommen :) kjekt å se deg her!

Velkommen Lambi! Vi har lik innstilling!
Skuffet og lei blir man uansett :/

Så hyggelig å se deg her inne. Har ventet på deg!! :)

Litt om meg og oss:
Vi er et gift par som fikk vår første hjerteknuser i 2011. Begynte prøvingen på nr. 2 i august og ble gravide på første pp med termin i mai, men MA ble oppdaget i uke 9+5. Jeg "kastet" bort mye tid på å bekymre meg sist og jeg sitter igjen med en følelse av at de psykiske smertene ikke ble noe mindre av å miste selv om jeg bekymret meg, så derfor gidder jeg i hvertfall ikke kaste bort tid på å bekymre med denne gangen :p

Jaaaa! Glad på dine vegne Lambi :) hilsen meg Nathalie fra mai :)

Back
Topp