lillebaby Betatt av forumet 9 Des 2013 #1 etter litt snoking måtte jeg bare hilse på er en jente fra trønderlag på 28 år(hvor vil jeg holde hemmelig litt til ) på pp 5 ble testen endelig positiv! ifølge babyverdens terminkalkulator er termin 14 august gratulerer til alle andre med positive tester!
etter litt snoking måtte jeg bare hilse på er en jente fra trønderlag på 28 år(hvor vil jeg holde hemmelig litt til ) på pp 5 ble testen endelig positiv! ifølge babyverdens terminkalkulator er termin 14 august gratulerer til alle andre med positive tester!
Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️ 9 Des 2013 #10 Gratulerer Sent from my iPhone using BV Forum
ToTilPåVei Forelsket i forumet Augustmødrene 2014 10 Des 2013 #12 Gratulerer og velkommen til deg Så hyggelig!!
Tuppeline Forumet er livet VIP Augustmødrene 2014 10 Des 2013 #13 Gratulerer å velkommen hit Æ har å termin 14 August å e ifra Trøndelag Spiren her satt på pp2, pp1 havna me SA
Gratulerer å velkommen hit Æ har å termin 14 August å e ifra Trøndelag Spiren her satt på pp2, pp1 havna me SA