Heihei!

• Trådstarter Trådstarter Frk.Celin
  • Opprettet Opprettet
F

Frk.Celin

Guest
Er bare inne og lurer på noe[;)]

Vi skal ha baby nå i juli, så da er vel dere de rette å spørre.
Hva har dere egentlig på babyene om sommeren?
Body og strømpis? Eller bare bukse og genser, uten body?
Kanskje upraktisk å ikke ha body, eller? [8|]

Fikk baby i november forrige gang, så blir litt annerledes nå[8D]

Alltid greit med body [:)] brukte masse det,bare med en strømpebukse utenpå. Men var ikkje så varmt på vestlandet då[8D]

Ull er genialt uansett årstid ja[:D] ull nattøy er også veldig kjekt[;)]

Her var det veldig varmt i fjor, bor på østlandet [:D] Og vi brukte litt korterma bodyer når vi var inne, og langerma ute.

Men mitt tips er; Ikke kjøp så jævli mye klær!!! Herregud så mye klær vi kjøpte.. Har ikke brukt halvparten engang!!
Se det heller ann og kjøp etterhvert [:D]

Brukte forresten bare body og strømpis. Kjoler, bukser og spesielt selebukser er bare tull på bittesmå babyer. De bæsjer jo hundre ganger i døgnet, så å ta av fjorten klesplagg for å bytte en drittbleie er unødvendig. Synes jeg da ihvertfall [8D]

ORIGINAL: Lion82

brukte body og tynne bomullsbukser fra HM for det meste...

Samme her, gode som gull!

Brukte langermet body og bomullsbukser[:)] De få dagene det var supervarmt brukte jeg sånn dress med korte ermer og føtter[:)] Men sier som over her, ikke kjøp noe særlig, vi fikk MASSE og har ikke trengt å kjøpe noe selv enda[:D][:D]

Hei Celin [;)][;)][;)]

Langerma body og strømpebukse. Så sleppe du det sokke maset....de dette jo bare av uansett [8D][8D][8D] Og mannfolkå vase de bare vekk [8D]

Eg lige best langerma de, dekke for sol og. Så har jo ikkje de nyfødte heilt fått sirkulasjonen i gang og e kalde på hendene og føttene.

Vi begynte ikke å bruke strømpebukser før litt senere. Den første mnd (hun ble født tidlig i juli) brukte vi body og myk bomullsbukse. I vogna hadde hun på seg jakke og lue, med dyne over. Hun hadde ikke noe mer på seg i bilen heller når jeg tenker meg om. Hente til og med at hun bare hadde på seg body inne, eller bukse og kortarma body. Om natten sov hun bare i langarma body. Var noen dager det var veldig varmt.

Vi brukte bodyer (lange og korte armer), kjoler, bukser og sokker.
I starten brukte hun mye body og sokker + helseteppe fordi det var så varmt.

Brukte ikke strømpebukse før til høsten.

Lykke til med resten av graviditeten og sommerbabyen din!

Back
Topp