• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Heihei..

Rugehøna

Lykkelig gift!
Januarskatter 2015
Tenkte jeg skulle bli aktiv her igjeen.. Mye har skjedd siden jeg hadde skrevet sist her.. Samboeren min å barnefaren til Emilie døde for noen månder siden.. Drukningsulykka.. Ting var så tongt for meg at vi fløtta ifra tettstedet der vi bodde å fløtta til lørenskogen.. Der bor jeg lamme vennina mi å føler endelig at jeg kommer meg oppover...

Da lurer jeg på noen ting.. Er det noen som har opplevd det samme?

Legger inn et par bilder og <3

Nydelie jenta mi å pappaen..

Jeg har ikke ord.... Gåsehud over hele meg [:(][:(][:(][:(][:(] 
Sender deg gode tanker!

Uff så fælt! Har ingen ord!
Gir deg en god klem.

Nydelig jente du har da!

Uff så fryktelig det må vere for deg! Har ikkje ord! Håper du har god støtte i dei rundt deg, og kjem deg ovenpå igjen!

Sender deg en stor klem.

Kjenner tårene i øyenkroken og vet ikke helt hva jeg skal si. [:(][:(][:(]

Ønsker dere alt god fremover.

Uffa meg, fikk totalt frysninger over hele kroppen..Har ikke ord..tårer i øynene..

Håper fremtiden ser lys ut og at dere har det bra i Lørenskog!

Fin lita jente [:)]

så søt jente du har.
Har ikke ord uten om at jeg kondolerer. Ønsker dere lykke til videre og håper dere har det bra i lørenskog.

åh nei for en tragedie og for en tøff tid du må ha[:(]
har ikke ord..
kan ikke annet en å sende en stoor klem til deg og din nydelige datter!!

Hei Camilla89! Ja, det var lenge siden! Flott at du titter innom oss. Men med forferdelige dårlige nyheter.. [:(] Ord blir fattige og det må ha vært helt grusomt og det er vondt å tenke på at du har hatt det så vanskelig. [&o] Jeg har selv ikke opplevd noe slik, men har bekjente som har. Det er et sjokk og deretter en vond og lang prosess. Være der for barnet sitt, være der for for alle og forsøke å ta vare på seg selv også. Du må jo helt omdefinere livet ditt i stor grad. Bare det er en byggeprosess. Jeg føler veldig med deg og Emilie. Godt er det at dere nå har påbegynt en ny start i Lørenskog og at livet går framover. Even og jeg sender deg varme tanker og håp om at fremtidsbyggingen deres blir fin framover.

kjære vene, dette var utrolig trist!!
så flotte, men uendelig triste bilder du har lagt ved!
eg har aldri opplevd noe i den dur du har opplevd, men føler med deg!

har du fått deg jobb å sånn dit du har flytta[:)]?

uffa meg...
deg husker jeg godt!!
Utrolig utrolig fælt og lese...
Vil sende deg og prinsessa store store klemmer,det må være så sykt tøft..
Uff,nå triller tårene for deg..Sterkt bilde av prinsessa på graven til sin far [:(][:(]

Jeg har ikke ord, livet er så urettferdig! Føler med deg og datteren din, Sender deg gode tanker[:)]

Kondolere så mye... Har ikke mistet min mann, nei. Men var lita jente selv når jeg mistet min pappa. Og det var tøft og vokse opp uten en pappa. Vi flyttet også etter han dø. Tror ikke mamma fant roen der vi bodde når han papp ikke var der mer,så kanskje det er en vanlig ting å gjøre.
Tenker dette ikke trøster noe igrunn. Men det er ment godt. Håper lykken kan snu med tiden for deg. Og at du har mange rundt deg som kan ta vare på deg og din datter.

Trøsteklem

føler med deg i sorgen!
fant nettsiden din, og det var sterk lesning! sitter her på nattevakt med tårer i øynene.

Sender mamge ,mange klemmer til deg, sladrevennen min [:)]

Vet ikke helt hva jeg skal si.. ord betyr liksom ingenting i slike situasjoner..
Har personlig aldri opplevd det å miste en så nær en, kan igrunn ikke forstå eller sette meg inn i hvor grusomt du må ha det, og ikke minst deres datter som har mistet pappaen sin.
Håper virkelig at hverdagen er overlevbar og at du finner mening i livet, sånn foruten lille Emilie da.
Og at dere finner dere tilrette og bygger et nytt og godt hjem!
Stor klem fra oss til dere begge to! 

Tusen takk for alle tilbakemeldingene jeg har fått.. Det betyr såå mye for meg <3
Ja livet e hardt,men det er da man virkeli kjenne man lever.. Man vokser på oppleverser, å blir sterkere.. Jeg trur virkelig ein dag så ser jeg å Emilie pappaens hennes igjen.. <3 Det som holder meg oppe e at emilie skal få den beste oppveksten ho kan få og tar ein dag om gangen å ikje tenke såå mye over framtiden:)

Dere er goe <3

ORIGINAL: Camilla89

Tusen takk for alle tilbakemeldingene jeg har fått.. Det betyr såå mye for meg <3
Ja livet e hardt,men det er da man virkeli kjenne man lever.. Man vokser på oppleverser, å blir sterkere.. Jeg trur virkelig ein dag så ser jeg å Emilie pappaens hennes igjen.. <3 Det som holder meg oppe e at emilie skal få den beste oppveksten ho kan få og tar ein dag om gangen å ikje tenke såå mye over framtiden:)

Dere er goe <3

du virker så sterk! godt at emilie har ei så god mamma[:)]

ORIGINAL: lykkeligmamman

ORIGINAL: Camilla89

Dere er goe <3

du virker så sterk! godt at emilie har ei så god mamma[:)]

enig!!
Håper virkelig at dere får en god jul,tenkt mye på dere..
Gjerne dere kan være med på treff i oslo til sommeren?
Stor klem igjen [:)]

Back
Topp