Heihei

Heggen

Betatt av forumet
Hei alle juni jenter!

Ville bare hilse på! er inne på Mai forumet, men har termin 31 mai, så kan VELDIG godt vær lille prinsen kommer i juni![:D]

Kan si litt om meg selv: er fra Jæren ( sør for stavanger) og er 23 år gammel. Har en samboer som er 30 år og dette er vårs første barn[:)]
Holder på o fikse opp huset nå, så krysser fingrene for at det blir ferdig innen lillegutt kommer[:D]

Kjekt og hilse på [:D]

Klem

hei. så hyggelig du vil hilse på..
En vet jo aldri helt når disse knøttene våre vil komme ut nei.. Selv sniker jeg endel på mai da jeg har termin 3 juni..[8|] Venter mitt andre barn jeg da. Har en på 9 år fra før. [8D]

Håper du finner deg tilrette her med alle de hærlige junijentene "mine".  Og velkommen skal du også være...

tusen takk for det [:D]

ja, de kan komme når som helst![:D] på mai forumet ahr jo allerede 7 små komt! hehe, gleder meg SÅÅÅ!:)

ja, jeg så det. og det er 3 pågang også..[8D] Gosj.. og det er begnnelsen av april bare.. [:D]
Får litt hetetokter når jeg ser slikt. [&:]hehe. kan jo være oss om en mnd det..

velkommen skal du være[:D]

jeg har så store avvik mellom mens og ul-termin at jeg følger med både her og juli jeg også[;)] de kan jo komme når som helst!

ja, har og 2 uker avvik mellom mens termin og UL termin! så fant ut at det sikkert er lurt og følge med begge plasser [:D]

hei og velkommen inn til oss også [:D][:D] ja disse små vet vet selv når de vil komme og siden du har 31 mai kan han jo like gjerne komme 1 juni[;)][;)]

Hei på deg, velkommen hit.
Jeg har også termin 31 mai.[:D] Er litt inne på mai forumet også, men sjelden jeg skriver noe der.
Får helt hetta når jeg ser det allerede har kommet flere babyer, går altfor fort her, hehe.[8D]

ååå, så kjekt [:D] blir spennanes og se korti me får :)

Velkommen hit til oss også! [:D][:D]

Back
Topp