Heihei:)

MarsMamma

Elsker forumet
Jeg har da vært bruker leeenge,å har lest en del her inne ei god stund..men vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke har vært aktiv før nå :P

Vell,kan jo presentere meg selv litt på nytt:)
Jeg er da ei jente på 23(straks 24) fra nordland,har en fantastisk forloved som jeg snart skal gifte meg med, sammen har vi ei datter på 2 år, å venter lillebror i juli :)
Håper dere har "plass" til ei til juli-jente her inne :)

Hei, så koselig at du "viser deg fram", hehe[:)] du har ikke vært inne på mars2008-forumet da? Har også ei jente som er født i mars, og nå venter vi ei lillesøster i juli[:D] uansett, velkommen skal du være, her er det veldig trivelig[:)]

Hei[:D] Så klart det er plass til alle som vil[:)] Kjempekoselig at du endelig skrev[:)]

ORIGINAL: Marus

Hei, så koselig at du "viser deg fram", hehe[:)] du har ikke vært inne på mars2008-forumet da? Har også ei jente som er født i mars, og nå venter vi ei lillesøster i juli[:D] uansett, velkommen skal du være, her er det veldig trivelig[:)]

joda,det var sist gang jeg var skikkelig aktiv :) Tror faktisk jeg husker nicket ditt fra den gang :D

ORIGINAL: MarsMamma

ORIGINAL: Marus

joda,det var sist gang jeg var skikkelig aktiv :) Tror faktisk jeg husker nicket ditt fra den gang :D

Så koselig, jeg syntes å huske deg også skjønner du[:)] hvor i nordland er du fra da? Jeg er fra narvik, vi flyttet tilbake hit høsten 2008[:)]

Så koselig, jeg syntes å huske deg også skjønner du[:)] hvor i nordland er du fra da? Jeg er fra narvik, vi flyttet tilbake hit høsten 2008[:)]

Jeg hadde først et annet nick, men byttet til MarsMamma når det var noen som ble litt vell nyskjærrige her i bygda ;)
Jeg bor ikke så langt unna Fauske :)

jeg er også marsmamma, men min lille prinsesse er 3 år[:)]
og vi venter ei til lita tulle 3.august. Men jeg hadde først termin 31.juli og har en følelse av at det blir julibaby(har iiiiingenting med at jeg VIL ha julibaby[8D] hihi), så da holder jeg meg her fortsatt[:D]

Hei hei og velkommen [:D]

hei og velkommen :D jeg har ei jente på 2,5 år og venter lillebror 1 juli :D
er selv fra mo i rana :D

Velkommen så masse [:)]
Sjøl e æ førstegangsfødende, å e bosatt i Ballangen [:D]
Verden e ikke stor [:D]

Nei,den er ikke det! Jeg bodde ikke så veldig langt unna Ballangen for 10-11 år siden faktisk :)

Hei hei og velkommen :)
Jeg har ei jente som er født i februar 2008, og har også en gutt i magen, hehe.
Men jeg var aldri aktiv her inne da storesøster var ventet.

Klart vi har plass til flere julijenter :)

Så koselig:) For dere virker som en stor gjeng med kjempehyggelig å snille damer [:D] Var virkelig en fin måned å komme inn i [:D]

Back
Topp