Heihei trondheim

Silyeah

Andre møte med forumet
er ny her og lurte på om noen av dere mars mammaer er fra trondheim ?[:D]

Niks ikke fra Trondheim, men slenger inn et aldri så lite Hei uansett.
Og ønsker deg velkommen hit [:)][:)]

Jaaaaa, jeg er!!Tiller her[:)] Du da?

ok, Solsiden[:D]

ORIGINAL: Silyeah

ok, Solsiden[:D]

Aha, byjente!
Vet det er et par Trondheimsjenter til her. Er du gammel(ung) da?barn fra før?
Jeg er i allefall 27, har ei jente fra før, og er eeeegentlig nordlending, men har bodd her de siste 7 årene[:)]

Jeg er oppvokst på Heimdal, men flytta på landet for ca 6 år siden og bor nå i Melhus kommune, ikke så langt unna Trondheim det da... [:)]

ikke fra der jeg heller..
men sier å hei og velkommen..[:D]

Hei! Jeg bor i Trondheim [:)] Jeg er ikke trønder da, men flyttet hit for 5 år siden pga studier.
Vil ikke si hvor jeg kommer fra enda, vil være anonym noen uker til [;)]

Jeg trives kjempegodt i Trondheim, og kommer til å bli boende en goood stund til [:D]

Uansett, velkommen inn hit Silyeah [:)]

ORIGINAL: Ønsker en liten

Hei! Jeg bor i Trondheim [:)] Jeg er ikke trønder da, men flyttet hit for 5 år siden pga studier.
Vil ikke si hvor jeg kommer fra enda, vil være anonym noen uker til [;)]

Jeg trives kjempegodt i Trondheim, og kommer til å bli boende en goood stund til [:D]

Uansett, velkommen inn hit Silyeah [:)]

*notere ned*

[;)]

er fra melhus jeg da, men bor en annen plass i sør-trøndelag :)

Bosatt på Byåsen, men egentlig nordtrønder[:)]

jeg bor i Selbu!![;)] og er mer enn gjerne med på treff i byen![:D]

var jo med i "trønderdame-gjengen" i juni09 forumet, og vi trefftes vel ca en gang i mnd i byen, og noen treff rundt om hos oss som bor på utsiden i ny og ne!!

Jeg er gidt, snart 25 år, har en sønn på snart 14 mnd, og er egentlig østlending da..![8D]

Velkommen, og Gratulerer med spira!!!![;)][:D][:)]

ORIGINAL: Emma..

Hei! Jeg bor i Romolslia, er 21 år og er førstegangs :)

Da kommer sikkert småttisene våre til å tilhøre samme helsestasjon[;)] Har du jordmor nå? hvor evt?

ORIGINAL: **Haley**

Da kommer sikkert småttisene våre til å tilhøre samme helsestasjon[;)] Har du jordmor nå? hvor evt?

Det blir bra! Har ikke jordmor enda nei, skal til 1. svangerskapskontroll hos fastlegen den 23. Enn du, har du jordmor?

ORIGINAL: **Haley**

Det blir bra! Har ikke jordmor enda nei, skal til 1. svangerskapskontroll hos fastlegen den 23. Enn du, har du jordmor?

Ja, jeg har jordmor og tilhører visstnok Sunnland Helsestasjon-ikke sikkert du hadde gjort det uansett.Skal på sånn felles informasjonsmøte med mange andre gravide 13.september. Men helsesøsteren er på Romulslia helsestasjon[:)]

heiheei. Jeg er fra Trondheim og er 23 :)
Venter nr 2

ok :) 22 her.. å vente på første :)

jeg er 23år og venter nr 2 :)

Back
Topp