heihei jenter=)

mormarion

Gift med forumet
Jeg er fryktelig lite flink til å skrive til dere nå jeg. *dårlig samvittighet*
Men det skjer fremdeles lite. Venter på han legen enda. Han er virkelig et surrehodet!! Men denne uken trodde de han har fri, men de prøver hver eneste dag. Smertene blir ikke bedre, men verre, så er mer eller mindre lenket til sengen. Ingen søvn og lite avslapping. Men har fått strikkedilla! For hendene kan jo gå! Så på 3 uker har jeg strikket ett teppe med oppskrift fra nøstebarn, som er ca 1*2 meter, et lappeteppe med 30 lapper som er 25*25 cm på hver lapp, og sydd sammen! Her skulle alle lappene strikkes separert for så å syes sammen, noe som var en sinnsyk jobb! Men siden jeg er så "heldig" og har så god tid, var det gjort på en dag. Nå har jeg strikket et par tøfler til datteren min. Begynte på fredag, men måtte sende den ene hjem, for jeg gjorde noe feil, og strikket den ferdig i dag, siden jeg gjorde ferdig lappeteppet, og nå på bare noen timer har jeg jaggu strikket den andre tøffelen også! Så den eneste jeg har igjen nå er garn og mønster til en liten baby lue. Og den blir vel ferdig i morgen, og hva skal jeg gjøre da? de selger jo ikke garn på sykehuset, og verken mamma eller sambo kommer i morgen, så tror jeg må fri til mormoren min =) hihi..

Men det eneste jeg kan si om tilstanden er at jeg har maks 6 uker igjen, mest sannsynlig bare 3 (avhenger av KK) Og legene anbefaler keisersnitt pga underærnering hos meg nå og ingen krefter. SÅ på 3-6 uker skal jeg trenes opp av fysio, håpe på noen dager perm, slik at sambo og jeg kan få shoppa inn resten, itillegg til at vi holder på å kjøpe ny seng. Eller har kjøpt ribbebunnen, som kan reguleres med fjernkontroll! Dette invisterte vi i fordi jeg er så mye syk, og viss jeg skal få noen dager hjemme må jeg holde sengen mye, og da er det greit. Så nå mangler vi bare nye madrasser og sengestamme=) GLEDER MEG! ble grådig mas på meg nå og sent er det også, men klarer som sagt ikke å sove...

Men håper det går bra med alle. Har lest at noen her sliter og har mye vondt.. Sender maaaasse store klemmer og tenker på dere. Håper dere får det bedre etterhvert!! klem fra meg =)

Hei!
Du skal vite at vi tenker masse på deg! Så flink du er til å strikke da[:)] Godt å ha litt å gjøre når man er lenket til sengen!
Jeg driver også å strikker lappeteppe til lillegutt i magen, men jeg strikker lappene i remser [;)] 

Det skal bli godt for dere når alt dette er over og dere er hjemme med nygullet og kan kose dere og slappe av [:)] Ønsker dere masse lykke til, og er glad for de små oppdatringene fra deg innimellom [:)]

Stor klem fra meg [:)]

Oj så flink du er med strikkingen[:D] Å så utrolig strk du er å tøff!! Jeg tror jeg virkelig ikke hadde klart å gått gjennom det samme som deg! Virkelig imponert over deg!

Ønsker deg masse lykke til! [:D]

skal strikke et lappeteppe til snuppa også, og tenkte å bruke samme oppskrift, men gjøre litt om på den, og strikke i remser. bare måle før jeg bytter tråd, for det var noe drit å sy sammen alt. og snuppa trenger ikke bare 30 lapper, hun må nok ha ca 50 for at det skal være stort og godt til henne.

Hei..
Jaggu er du effektiv altså..[8D]
hehe.

Der ligger du med smerter konstant og klarer å gjøre så mye..
Men det er vel mye man "blir vant" til og klarer å holde ut med når ting står på.

Ønsker deg masse god bedring og krysser fingrene for at legen kommer til deg snart [:D][:D][:D]

Hei søta! - godt å høre fra deg[:D]

er så glad du har noe å henge fingrene i - skal si du er dyktig og flink!![;)]
Krysser fingrene for at du får ordnet det siste før lillegullet kommer til verden, men håper mer at du snart får deg noen gode netter med søvn... Du trenger det og styrken du får av det!

Du er beundringsverdig sterk og oppmuntrende - så det er ingen tvil om at ungene får ei fantastisk flott og omsorgsfull mamma!
tenker ofte på deg og ser frem til hver oppdatering.[:D]

Take care - varm klem fra meg

ORIGINAL: TITTIN72

Krysser fingrene for at du får ordnet det siste før lillegullet kommer til verden, men håper mer at du snart får deg noen gode netter med søvn... Du trenger det og styrken du får av det!

Du er beundringsverdig sterk og oppmuntrende - så det er ingen tvil om at ungene får ei fantastisk flott og omsorgsfull mamma!

Er gode ord sagt trenger man jo ikke streve med å si det samme[;)]
Signerer denne[:D][:D]

ORIGINAL: Tønna

ORIGINAL: TITTIN72

Er gode ord sagt trenger man jo ikke streve med å si det samme[;)]
Signerer denne[:D][:D]

Enig med Tønna her!

Klem

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Hei!
Du skal vite at vi tenker masse på deg! Så flink du er til å strikke da[:)] Godt å ha litt å gjøre når man er lenket til sengen!
Jeg driver også å strikker lappeteppe til lillegutt i magen, men jeg strikker lappene i remser [;)] 

Det skal bli godt for dere når alt dette er over og dere er hjemme med nygullet og kan kose dere og slappe av [:)] Ønsker dere masse lykke til, og er glad for de små oppdatringene fra deg innimellom [:)]

Stor klem fra meg [:)]

Signerer denne jeg.. [:)] Lappeteppet mitt er ikke lenger på vei enn halvveis og jeg har egentlig mer enn nok av tid til å gjøre ferdig, men men.. får vel komme meg igang igjen! [:)]

Stoor klem!! [:D]

Så flink du er, som klarer å strikke og gjøre noe selv om du ikke får sove, og har masse smerter!! Barna dine er heldige som har en så flott mamma [:D] Tenk så mye de kommer til å kose seg i teppene og de små plaggene du lager! Tenker masse på deg her og, og er så imponert av at du holder ut som du gjør! Håper det blir godt med litt fysio, så du får styrket opp kroppen litt. Høres veldig tungt ut å ikke få sove, så håper virkelig du snart får litt søvn og får samlet krefter! Hadde vært fin om mormoren din redder deg med garn og strikkeoppskrift da
[;)] *klemmer fra meg*

Back
Topp