er dessverre ikke mye jeg kan oppdatere med. Her skjer det svææært lite. Fremdeles smerter hver eneste dag og natt, som tar seg opp og gir anfall. Venter på legen min, men han er så travel og vimsete at han enda ikke har vært her. Har fått tilbud om å få snakke med noen andre, men det vil jeg ikke. Vil ha legen min, for han er best i landet på crohn og overlege med. professor og har en kjempe høy stilling her og er sååå ettertraktet i utlandet også. Men i morgen må han komme inn. Er snart 27 uker da, og lillegutt vokser seg stor og sterk!
I dag fikk jeg en tur til i bilen, og min elskede tok meg med på pastasentralen, var bare SÅ godt!
Men fy så sliten jeg ble, selv om jeg satt i rullestol hele tiden.
Har strikket et teppe til babyen, og begynte på lappeteppe for noen dager siden, og skulle strikke 30 ganske store lapper, og merker nå at jeg har lite å gjøre på her oppe, for nå har jeg strikket 27 lapper, og tenker jeg er ferdig med resten i morgen og kan sy dem sammen. Så skal mamma ta det med hjem og tove det.
Etterpå skal jeg begynne på tøflene til jenten min =) de kommer til å bli sååå fine!
Men skjønner at jeg må bestille mer garn og oppskrifter, for her går det som det suser =)
Hvordan har dere det jenter?
I dag fikk jeg en tur til i bilen, og min elskede tok meg med på pastasentralen, var bare SÅ godt!
Men fy så sliten jeg ble, selv om jeg satt i rullestol hele tiden.
Har strikket et teppe til babyen, og begynte på lappeteppe for noen dager siden, og skulle strikke 30 ganske store lapper, og merker nå at jeg har lite å gjøre på her oppe, for nå har jeg strikket 27 lapper, og tenker jeg er ferdig med resten i morgen og kan sy dem sammen. Så skal mamma ta det med hjem og tove det.
Etterpå skal jeg begynne på tøflene til jenten min =) de kommer til å bli sååå fine!
Men skjønner at jeg må bestille mer garn og oppskrifter, for her går det som det suser =)
Hvordan har dere det jenter?