heihei igjen =)

mormarion

Gift med forumet
er dessverre ikke mye jeg kan oppdatere med. Her skjer det svææært lite. Fremdeles smerter hver eneste dag og natt, som tar seg opp og gir anfall. Venter på legen min, men han er så travel og vimsete at han enda ikke har vært her. Har fått tilbud om å få snakke med noen andre, men det vil jeg ikke. Vil ha legen min, for han er best i landet på crohn og overlege med. professor og har en kjempe høy stilling her og er sååå ettertraktet i utlandet også. Men i morgen må han komme inn. Er snart 27 uker da, og lillegutt vokser seg stor og sterk!

I dag fikk jeg en tur til i bilen, og min elskede tok meg med på pastasentralen, var bare SÅ godt!
Men fy så sliten jeg ble, selv om jeg satt i rullestol hele tiden.

Har strikket et teppe til babyen, og begynte på lappeteppe for noen dager siden, og skulle strikke 30 ganske store lapper, og merker nå at jeg har lite å gjøre på her oppe, for nå har jeg strikket 27 lapper, og tenker jeg er ferdig med resten i morgen og kan sy dem sammen. Så skal mamma ta det med hjem og tove det.
Etterpå skal jeg begynne på tøflene til jenten min =) de kommer til å bli sååå fine!

Men skjønner at jeg må bestille mer garn og oppskrifter, for her går det som det suser =)

Hvordan har dere det jenter?

Er utrolig imponert over deg! du er jo kjempesterk!!
Men tenk så deilig at babyen din er 27 uker, når du startet med alt så var du jo rundt 22 uker og utsiktene gjerne ikke så gode. Men nå er jo utsiktene blitt kjempebra, og gutten din er blitt stor og blir større for hver dag! [:)] Det er helt utrolig. Både du og gutten din er fantastisk sterke.
Tenker på deg hele veien, og føler med deg som må være så mye inne på sykehuset. Håper legen din kommer til deg snart, så du får vite hva som skjer.

Her går det fint, vokser og trives. Lite som skjer egentlig. Formen er ganske bra! Gleder meg til tur til Bergen i påsken!![:D]

trist å høre at du fortsatt har mye vondt! ,en godt å høre at du er ved godt mot[:)] og at du holder hendene sysselsatt mens du kan[:)] håper legen kommer innom og snakker om framtiden i morgen da.

her går d i samme tralten[;)] har sydd 5 selehull i voksiposen til en av jenten her inne.. men d går treigt, for d er så prikkelarbeid å handsy[8D] hehe

Godt å høre at alt fortsatt er bra med deg. Hadde ikke forventa noe annet for du er jo utrolig tøff. Alltid positiv og ser lyst på ting. Helt utrolig [:D]

Så godt du fikk komme deg litt ut idag. fantastisk samboer du har som er så snill og god med deg.
Fælt at du skal ha så grusomt vondt[:(]
Men godt du er snart 27 uker[:D] Tenker masse på deg!
God klem[:D]

Godt å høyre at tassen i magen veks seg stor og sterk..
Må sei eg er imponert over deg, og korleis du taklar situasjon din.
Me heiar på deg! Alle saman! [:)]
Stor klem frå oss!

ORIGINAL: Strimmelpinne

Godt å høre at alt fortsatt er bra med deg. Hadde ikke forventa noe annet for du er jo utrolig tøff. Alltid positiv og ser lyst på ting. Helt utrolig [:D]

Signerer jeg [;)][:)][:)]

ORIGINAL: Kine03

Så godt du fikk komme deg litt ut idag. fantastisk samboer du har som er så snill og god med deg.
Fælt at du skal ha så grusomt vondt[:(]
Men godt du er snart 27 uker[:D] Tenker masse på deg!
God klem[:D]

Signerer denne.[:D]

Du er fantastisk positiv person med en fantastisk mann itillegg, krysser fingrene for at legen kommer til deg i morgen.[:D]

Godt å høre at du har det etter forholdene bra [:)] Håper du slipper vondtene snart!

Gratulerer med ny bil forresten [:D] Heldiggriser [8D][:D]

Tenker masse på dere [:)]

Klem fra oss [:)]

Back
Topp