heidi filmen

VilSåGjerne

Forumet er livet
ja den har eg kjøpt meg i dag[:D] orginalen

så no legger eg meg i sengen for å se den, skikkelig koselig film[:D]

kosa deg masse!!!Herligt og slap av med en god film. Jeg har akuurat vært hos forledrene mine. Og sakkt at nå skal di bli mormor og morfar!Det blei di glade for!

ORIGINAL: Nøsste

kosa deg masse!!!Herligt og slap av med en god film. Jeg har akuurat vært hos forledrene mine. Og sakkt at nå skal di bli mormor og morfar!Det blei di glade for!

så kjekt da[:D]

no må du gå å lage deg en ticker[:D]

eg tar no å regner med at en tar uttaks dagen og ikke innsetting. altså no 4 uker på vei. to dager mindre enn hva klinikken sier. tror de har tatt litt feil, sikkert fordi at eg testet da to dager før, som de har skrevet på den lappen[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: Nøsste

så kjekt da[:D]

no må du gå å lage deg en ticker[:D]

eg tar no å regner med at en tar uttaks dagen og ikke innsetting. altså no 4 uker på vei. to dager mindre enn hva klinikken sier. tror de har tatt litt feil, sikkert fordi at eg testet da to dager før, som de har skrevet på den lappen[:D]
Ja,jeg skulle lagt meg en ticker men har ikke peiling kossen eg gjør det!!!Eg var inne på ønskebarn,di har jo sånn en så rekner når du har hatt forsøk. Då hadde jeg tremin 8 mars og at jeg er 4uker på vei!

ååå den huska eg. Kor fekk du tak i den?

ORIGINAL: vestlandsjento

heter dvd galleriet[:D]

på internett?

på internett?

nei i senteret her hos oss[:D]

men du kan sikkert gå inn i en anna butikk og spørre om de har den eller evt be de om å bestille den

kjøpte del en i dag, varer i over 4 timer. og del to skulle de bestille inn til meg[:D] 100 kr filmen[:D]

på internett?

nei i senteret her hos oss[:D]

men du kan sikkert gå inn i en anna butikk og spørre om de har den eller evt be de om å bestille den

kjøpte del en i dag, varer i over 4 timer. og del to skulle de bestille inn til meg[:D] 100 kr filmen[:D]

da må eg finna ut

heidi filmen er kjempekoselig[:D]

Den er koslig den,jeg har en av Heidi bøkene fortsatt jeg, fra da jeg var barn.
Håper jeg kan lese den for Bamsemums etter hvert da om noen år .
det er jo en fin film for nurket ditt om noen år da.

Ellers så har vi huset fult med Disney filmer her, og min mann har jo dilla på Tommy & Tigern og Donald Duck også, han har hele samlingen med Donald blader fra da han var guttunge[8D]

ORIGINAL: twinanne

Ellers så har vi huset fult med Disney filmer her, og min mann har jo dilla på Tommy & Tigern og Donald Duck også, han har hele samlingen med Donald blader fra da han var guttunge[8D]

syntes det er så koselig med slike filmer eg[:D] husker dere "den blå lagune"? den har eg også[:D]digger å se den og den nr to[:D]
ellers har eg alle pippi filmene, masse ole brumm filmer, brødrene løvehjerte,ronja røverdatter, og masse anna som eg såg når eg var liten[:D] kamilla og tyven 1 og 2 hihi[:D]

Vi har også endel her som Robin Hood, og flere disneyfilmer som ikke er tegnefilm. Og  vi har Ronja røverdatter, Emil og Brødrene løvehjerte med flere, husker ikke alt hva vi har nå. Men Ole Brum har vi ikke noe av. her er det nok for den lille å titte på når den vokser seg til, men jeg tror nok jeg må sette renser her slik at ikke min mann og den liklle ser på film hele tiden, he he.....

ORIGINAL: twinanne

syntes det er så koselig med slike filmer eg[:D] husker dere "den blå lagune"? den har eg også[:D]digger å se den og den nr to[:D]
ellers har eg alle pippi filmene, masse ole brumm filmer, brødrene løvehjerte,ronja røverdatter, og masse anna som eg såg når eg var liten[:D] kamilla og tyven 1 og 2 hihi[:D]

Eg og elsker alle sånne gamle filmar. Såg faktisk den blå lagune filmane for nokre dagar sidan[:D][:D]

Back
Topp