VilSåGjerne
Forumet er livet
ja den har eg kjøpt meg i dag[:D] orginalen
så no legger eg meg i sengen for å se den, skikkelig koselig film[:D]
så no legger eg meg i sengen for å se den, skikkelig koselig film[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nøsste
kosa deg masse!!!Herligt og slap av med en god film. Jeg har akuurat vært hos forledrene mine. Og sakkt at nå skal di bli mormor og morfar!Det blei di glade for!
ORIGINAL: VilSåGjerneJa,jeg skulle lagt meg en ticker men har ikke peiling kossen eg gjør det!!!Eg var inne på ønskebarn,di har jo sånn en så rekner når du har hatt forsøk. Då hadde jeg tremin 8 mars og at jeg er 4uker på vei!
ORIGINAL: Nøsste
kosa deg masse!!!Herligt og slap av med en god film. Jeg har akuurat vært hos forledrene mine. Og sakkt at nå skal di bli mormor og morfar!Det blei di glade for!
så kjekt da[:D]
no må du gå å lage deg en ticker[:D]
eg tar no å regner med at en tar uttaks dagen og ikke innsetting. altså no 4 uker på vei. to dager mindre enn hva klinikken sier. tror de har tatt litt feil, sikkert fordi at eg testet da to dager før, som de har skrevet på den lappen[:D]
ORIGINAL: vestlandsjento
ååå den huska eg. Kor fekk du tak i den?
ORIGINAL: VilSåGjerne
heter dvd galleriet[:D]
på internett?
på internett?
nei i senteret her hos oss[:D]
men du kan sikkert gå inn i en anna butikk og spørre om de har den eller evt be de om å bestille den
kjøpte del en i dag, varer i over 4 timer. og del to skulle de bestille inn til meg[:D] 100 kr filmen[:D]

ORIGINAL: twinanne
Den er koslig den,jeg har en av Heidi bøkene fortsatt jeg, fra da jeg var barn.
Håper jeg kan lese den for Bamsemums etter hvert da om noen år .
det er jo en fin film for nurket ditt om noen år da.
Ellers så har vi huset fult med Disney filmer her, og min mann har jo dilla på Tommy & Tigern og Donald Duck også, han har hele samlingen med Donald blader fra da han var guttunge[8D]
ORIGINAL: twinanne
Den er koslig den,jeg har en av Heidi bøkene fortsatt jeg, fra da jeg var barn.
Håper jeg kan lese den for Bamsemums etter hvert da om noen år .
det er jo en fin film for nurket ditt om noen år da.
Ellers så har vi huset fult med Disney filmer her, og min mann har jo dilla på Tommy & Tigern og Donald Duck også, han har hele samlingen med Donald blader fra da han var guttunge[8D]
syntes det er så koselig med slike filmer eg[:D] husker dere "den blå lagune"? den har eg også[:D]digger å se den og den nr to[:D]
ellers har eg alle pippi filmene, masse ole brumm filmer, brødrene løvehjerte,ronja røverdatter, og masse anna som eg såg når eg var liten[:D] kamilla og tyven 1 og 2 hihi[:D]