Heiann:)

kari80

Glad i forumet
Hei!! Joiner dere her på august-forumet jeg:) Har termin sånn ca 7 august:)

Skal prøve å si litt mer om meg selv...finner sikkert en presentasjon-tråd her et sted;) Kan si at jeg har en sønn på 9 mnd, ble uplanlagt gravid nå...så tatt litt tid å fordøye at det blir to så tette..men nå bare gleder vi oss:) Er forøvrig snart 32 år og bor i Hamar-området(hedmark):) Sånn det var litt om meg:) Gleder meg til å blir kjent med dere andre her inne:)

Velkommen :)

takk takk for det 

Velkommen hit og gratulerer. ;)

Hei og velkommen :)

tusen takk for det

Gratulerer, og velkommen hit 

Gratulerer å velkommen!))

hei. Velkommen. Og gratulerer med spire i magen. Min første gutt var også 9 månder da jeg fant ut at jeg var gravid igjen. Nå er dem 2 og 3 år. Nikolai og Aleksander. Dem er kjempevenner. Leker med samme lekene. Deler rom. koser med hverandre og passer på hverandre. Jeg anbefaler å få dem tett. Fordi dem blir veldi goe lekekammerater. Jeg er nå gravid igjen, temin i august en gang. Og da blir familien komplett. Det er ganske mye å henge fingrene i til tider også.. Men hold roen, og vær rolig, . Da blir barna også rolige.
Min nr 2 hadde kolikk,, så det var tøfft da.. men det er glemt nå.

Gled dere mye. Og husk at det er storebror som trenger mest oppmerksomhet når beibin kommer.

Hei, og gratulerer med ny spiren:)

Gratulerer så masse :)

Gratulerer så mye!

Har to tette fra før her også (1 år mellom eldste og andremann) :-) koselig det. ville ikke vente så lenge med nr 3, var redd for en "attpåklatt" slik at alle kan få glede av hverandre, litt kjedelig for minstemann dersom det er flere år i forskjell... det blir nøyaktig 2 år fra andremann til minstemann her.

Gratulerer og velkommen :)

Back
Topp