Heia :)

Mica

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Hei
Melder meg inn her. Jeg er idag 7+4, har allerede vært på tidlig UL og sett en liten "bønne" med bankende hjerte
Jeg har en laaang prøvehistorie bak meg med pergo, ivf, flere positive tester men hittil ingen barn.
Har ny partner nå, dette er første gang vi har fått en positiv test. Veldig overraskende da jeg ikke trodde jeg kunne bli gravid på egenhånd. Også første gang jeg har sett et bankend hjerte så håper og ber om at denne gangen blir det en baby ❤
 
Velkommen hit! Og gratulerer så mye!! ❤️ Krysser alt jeg har for at spira blir værende!
 
Så herlig! Vi er flere prøverørsdamene her inne, så vi er mange som kjenner til de oppturene og nedturene :p
Hvis dette går bra blir det vår første etter to stygge aborter, så det blir spennende! Ligger kun et par dager foran(7+6 i dag)
 
Hei
Melder meg inn her. Jeg er idag 7+4, har allerede vært på tidlig UL og sett en liten "bønne" med bankende hjerte
Jeg har en laaang prøvehistorie bak meg med pergo, ivf, flere positive tester men hittil ingen barn.
Har ny partner nå, dette er første gang vi har fått en positiv test. Veldig overraskende da jeg ikke trodde jeg kunne bli gravid på egenhånd. Også første gang jeg har sett et bankend hjerte så håper og ber om at denne gangen blir det en baby ❤
Så flott å høre, velkommen og gratulerer så mye!!:love017 Prøverør her også. :)
 
Gratulerer så masse!!
Sånn er det jo, plutselig så møter man noen som matcher perfekt med kroppen din, og den bare «yesssss! You go girl, dette er bra sæd!» :smug::Heartred
Uansett, gratulerer nasse igjen, håper den sitter!
 
Gratulerer og velkommen! :) <3
 
Velkommen kjekt at vi blir flere og flere. Gratulerer med bønna :flower
 
Gratulerer så masse!!
Sånn er det jo, plutselig så møter man noen som matcher perfekt med kroppen din, og den bare «yesssss! You go girl, dette er bra sæd!» :smug::Heartred
Uansett, gratulerer nasse igjen, håper den sitter!
Haha :hilarious:

Takk alle sammen :D
 
Hei
Melder meg inn her. Jeg er idag 7+4, har allerede vært på tidlig UL og sett en liten "bønne" med bankende hjerte
Jeg har en laaang prøvehistorie bak meg med pergo, ivf, flere positive tester men hittil ingen barn.
Har ny partner nå, dette er første gang vi har fått en positiv test. Veldig overraskende da jeg ikke trodde jeg kunne bli gravid på egenhånd. Også første gang jeg har sett et bankend hjerte så håper og ber om at denne gangen blir det en baby ❤

Gratulerer og velkommen inn hit :)
Jeg har også lang prøvehistorie bak meg og er endelig gravid med barn nummer 2, men tok lang tid begge gangene.

Har også både en SA og en MA bak meg. Men med sønnen min var det første gang jeg fikk se et bankende hjerte på ultralyd, så har kun positive erfaringer etter det :). Dette er første positive test etter fødsel (sønnen min blir 3 til sommeren) og har sett et bankende hjerte på ultralyd denne gangen også så kjenner at jeg slapper veldig godt av etter det :)
 
Back
Topp