Heia;)

Bergtussa

Forelsket i forumet
Hei jenter...jeg har vært fryktig dårlig her inne de siste månedene...huff...
har bare vært veldig sliten og trøtt på kveldene og ikke orket og sette meg nedfor å lese og skrive...,men har ofte tenkt på dere og savner dere masse alle sammen...Skal skjerpe meg etter hvert...tihi...

Gratulerer alle så masse til ettåringene, jøsses og tia flyr...nurkene har blitt store..
Aleksander begynner i barnehagen 1 aug..huff skummelt...Han går rundt bordet og river ned alt han kommer over...knust ei potte har han også klart...grrrr....Han har nå 6 tenner to nede og 4 oppe;)

Christoffer begynner på skolen den 20 aug..Han har mistet to tenner og har to løse, noe han er veldig stolt over..

jeg har kommet inn på sykepleierhøyskolen og begynner 13 aug...Hjelpes dette blir en spennende høst ;)

Her er noen bilder fra JULI...

Isss....nyter sola før den forsvant igjen...og det begynnte å hølje ned 10 min etterpå;) Flott sommer vi har...mmm

Chris fisker krabber...

På besøk hos tippoldemoren til ungene...5 generasjoner:))

En liten ramp som ikke vil sove...

Her står han å spiser kaker...koser seg stort... ble masse griseri det..Ler...

Har pusset opp rommet til christoffer i sommer...han har fått pult og datamaskin og gjett om han er stolt;))

St.Aften...

takker[:D]

St.aften nei det var faktisk en av de bedre dagene, men på natta/kvelden ble det litt kjølig helt til båle ble tent....Skitt ass da ble det varmt da...ler

Du har så flotte gutter!
Christoffer likner på deg!

Håper du har det bra (Selvom du er sliten).

Back
Topp