Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg nok delvis skylden for den harde magen hans![]()
Joda, men uffDet er fort gjort ;-) man lærer så lenge man lever![]()
Da har jeg nok delvis skylden for den harde magen hans![]()
Her har Arian også fått veldig hard mage stakkar... Har bare prøvd sviskemos til nå, men syntes ikke det ga noe nevneverdig fart på sakene. Kanskje maltekstrakt?
Jeg prøvde meg på å blande det i grøten hans. Men etter det har han nektet grøtHer har Arian også fått veldig hard mage stakkar... Har bare prøvd sviskemos til nå, men syntes ikke det ga noe nevneverdig fart på sakene. Kanskje maltekstrakt?
Dt løsnet i magen til Fie, etter at eg blanda soja olje i grøtn å middagenog litt sviskemos. Fie e og veldi gla i å spis sjøl, syns dt e stas å få spis brødskiva sjøl, bi litt gris
Ellers så ha vi kjøpt ny bilstol te snuppisku egentle bre ha et par kortarma bodya, men ent opp me bodya, ny leke, sutte, hello kitty matskål, ny lita lett by trille og bilstol
vart litt meir enn førventa
hehe
Sent from my LT26w using BV Forum mobile app
Jeg prøvde meg på å blande det i grøten hans. Men etter det har han nektet grøt
Men jeg forstår han godt jeg - det smaker ikke akkurat godt![]()
Hvilket sete har dere da?Ja, dt jr ho! Men eg syns sjøl at dt vart litt bratt i ryggen, men vi ska prøv å reguler dt littnår ho søv i stoln så syns eg at hode hennes hang litt framover, samboern syns ikke dt, han sei at ho har dt bre på skjeiva, men vi får sjå ke dt bi
Sent from my LT26w using BV Forum mobile app
Hvilket sete har dere da?
Så braVi kjøpte britax sin max way, men baksetene i bmw´n er ganske "bratt"
Men har fått ordnet det nåfikk til å vippe stolen enda litt til, så det ikke ble så bratt
![]()