Heia :-)

Da har jeg nok delvis skylden for den harde magen hans :(

Da har jeg nok delvis skylden for den harde magen hans :(

prøv å hold litt tilbake på blåbærne et par dager, så ser du jo fort om det er de ;) Kan jo hende at blåbær og banan kombinert blir litt vel mye :P

Her har Arian også fått veldig hard mage stakkar... Har bare prøvd sviskemos til nå, men syntes ikke det ga noe nevneverdig fart på sakene. Kanskje maltekstrakt?

Her har Arian også fått veldig hard mage stakkar... Har bare prøvd sviskemos til nå, men syntes ikke det ga noe nevneverdig fart på sakene. Kanskje maltekstrakt?

det kan hjelpe ja! Har brukt 1ts i kveldsgrøten, gir både god smak og hjelper på å holde magen regelmessig ;)

Jeg prøvde meg på å blande det i grøten hans. Men etter det har han nektet grøt :p
Men jeg forstår han godt jeg - det smaker ikke akkurat godt :)

Dt løsnet i magen til Fie, etter at eg blanda soja olje i grøtn å middagen :-) og litt sviskemos. Fie e og veldi gla i å spis sjøl, syns dt e stas å få spis brødskiva sjøl, bi litt gris :-P

Ellers så ha vi kjøpt ny bilstol te snuppi :-) sku egentle bre ha et par kortarma bodya, men ent opp me bodya, ny leke, sutte, hello kitty matskål, ny lita lett by trille og bilstol :-P vart litt meir enn førventa :-P hehe

Sent from my LT26w using BV Forum mobile app

Dt løsnet i magen til Fie, etter at eg blanda soja olje i grøtn å middagen :) og litt sviskemos. Fie e og veldi gla i å spis sjøl, syns dt e stas å få spis brødskiva sjøl, bi litt gris :p

Ellers så ha vi kjøpt ny bilstol te snuppi :) sku egentle bre ha et par kortarma bodya, men ent opp me bodya, ny leke, sutte, hello kitty matskål, ny lita lett by trille og bilstol :p vart litt meir enn førventa :p hehe

Hehe, sånn kan det gå :D
Hvordan trives hun i "stort" sete?

Ja, dt jr ho! Men eg syns sjøl at dt vart litt bratt i ryggen, men vi ska prøv å reguler dt litt :-) når ho søv i stoln så syns eg at hode hennes hang litt framover, samboern syns ikke dt, han sei at ho har dt bre på skjeiva, men vi får sjå ke dt bi :-)

Jeg prøvde meg på å blande det i grøten hans. Men etter det har han nektet grøt :p
Men jeg forstår han godt jeg - det smaker ikke akkurat godt :)

haha, du om det, jeg synes det smaker godt :P Hermine også! :)

Ja, dt jr ho! Men eg syns sjøl at dt vart litt bratt i ryggen, men vi ska prøv å reguler dt litt :) når ho søv i stoln så syns eg at hode hennes hang litt framover, samboern syns ikke dt, han sei at ho har dt bre på skjeiva, men vi får sjå ke dt bi :)

Hvilket sete har dere da?

Hvilket sete har dere da?

Vi kjøpte britax sin max way, men baksetene i bmw´n er ganske "bratt"

Men har fått ordnet det nå :) fikk til å vippe stolen enda litt til, så det ikke ble så bratt :P

Vi kjøpte britax sin max way, men baksetene i bmw´n er ganske "bratt"

Men har fått ordnet det nå :) fikk til å vippe stolen enda litt til, så det ikke ble så bratt :p
Så bra :D
Til forgjengeren, hi way finnes det en isoporkloss som skal stå under setet for å vippe de tlitt bakover. Jeg har hørt om noen som har fått slik kloss til maxway også, men det er jo ikke standardutstyr for det setet så jeg hadde vært litt skeptisk til å bruke det..

Back
Topp