Heia :-)

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Har ei lita tulle som ha rukket å vørte 8 mnd og 2 uker :-D og ho e en ræsar :-) skal kunn stå oppreist overalt, nåkka som jr mamma nærvøs, sian ho e alt førr tøff, og slår seg :-S har fått 2 blåflekker allerede :-P

No e dt utrulig varmt her oppe i nord,og me dt, så bi ho litt suttrat og litn matløst :-S men eg får i ho en go del vattn, dt e ho gla i. Men ho e plaga me hard mage di siste dagan, så dt bi mye sviskemos, og olja i grøtn.

Har dåkk nå goe tips, så kan få fart på magen? :-)

Sent from my LT26w using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1369850375070.jpg
    1369850375070.jpg
    121,3 KB · Visninger: 36
Så søt og stor hun har blitt:-)

Jeg har ikke annet råd enn sviskemos, men pære og eplemos skal ha en effekt på hard mage det også.

Så søt og stor hun har blitt:)

Jeg har ikke annet råd enn sviskemos, men pære og eplemos skal ha en effekt på hard mage det også.

Signerer den ;)

Her forer vi opp med sviskemos, malt, pærer.. og ikke gi banan og blåbær, for det fikk vi beskjed om at kan gi hard mage ;)

Så søt hun har blitt. Lenge siden du har vært innom her :)
Signerer de over her. Sviskemos er det jeg har hørt funker best,pluss pærre :) Lykke tiL!

malt og laktulose kan jo også hjelpe! :)
Som regel gir jeg et helt glass sviskemos på en gang, som et mellommål, og da løsner sakene ;)

malt og laktulose kan jo også hjelpe! :)
Som regel gir jeg et helt glass sviskemos på en gang, som et mellommål, og da løsner sakene ;)

samme her :P bare vi kan fint gi det som dessert :P for hun trykker i seg alt forde ;)

du kan også bruke sviskedrikk i grøten ;) det gjorde vi med største jenta.. blandet noe med vannet før vi hadde oppi grøt-pulveret ;)

Blåbær!?!? Det selges jo som mos som skal være godt for magen???

Har ei lita tulle som ha rukket å vørte 8 mnd og 2 uker :-D og ho e en ræsar :-) skal kunn stå oppreist overalt, nåkka som jr mamma nærvøs, sian ho e alt førr tøff, og slår seg :-S har fått 2 blåflekker allerede :-P

No e dt utrulig varmt her oppe i nord,og me dt, så bi ho litt suttrat og litn matløst :-S men eg får i ho en go del vattn, dt e ho gla i. Men ho e plaga me hard mage di siste dagan, så dt bi mye sviskemos, og olja i grøtn.

Har dåkk nå goe tips, så kan få fart på magen? :-)

Sent from my LT26w using BV Forum mobile app
Det bildet er så flott!
Hyggelig å se deg her inne igjen :)
Sliter med magen her og.
Mye vann, aprikosmos og olje i maten hjelper bittelitt her.

ja det gjør jo det.. men husker når Emira ble hard i magen første gangen, så prøvde vi det.. men funka ikke.. og da sa dem på hs at det kan gjøre det værre for mange barn.. når vi kutta ut det, og heller ga pære, så løsna det fort :)

men det gjelder nok ikke alle da, for kropper er jo forskjellige ;)

ja det gjør jo det.. men husker når Emira ble hard i magen første gangen, så prøvde vi det.. men funka ikke.. og da sa dem på hs at det kan gjøre det værre for mange barn.. når vi kutta ut det, og heller ga pære, så løsna det fort :)

men det gjelder nok ikke alle da, for kropper er jo forskjellige ;)

Har jo gitt masse blåbær i det siste. Ikke slått meg at det kan gjøre magen hans værre :o
Men har pærer liggende, skal lage litt mos og se om han vil ha, eller spise den selv!
:D

Har jo gitt masse blåbær i det siste. Ikke slått meg at det kan gjøre magen hans værre :eek:
Men har pærer liggende, skal lage litt mos og se om han vil ha, eller spise den selv!
:D

ja du kan jo prøve det ;) får håpe det hjelper for lille magen ;) :)
Han vil sikkert "spise" den selv :P med litt søl ved siden av ;) :D hihi

ja du kan jo prøve det ;) får håpe det hjelper for lille magen ;) :)
Han vil sikkert "spise" den selv :p med litt søl ved siden av ;) :D hihi
Ja han digger å spise selv!
Han har fått kjøtt i tomatsaus to dager på rad nå. Det ser jo ikke ut her etter middagen da, men han koser seg :D

Ja han digger å spise selv!
Han har fått kjøtt i tomatsaus to dager på rad nå. Det ser jo ikke ut her etter middagen da, men han koser seg :D

hehe så søtt da :) er jo så godt å se når de koser seg så! :D men kan tenke meg det ikke er like rent og pent etterpå :P

Så stor hu har blitt:D Og ikke minst kjempesøt<3 Betulac brukte vi til størstemann, det hjalp veldig på magen:)

Vi har alltid brukt blåbærsaft når vi har omgangssyken for det binder magen :-) det hjelper faktisk, så det kan kanskje være lurt å ligge unna om man har hard mage.

Vi har alltid brukt blåbærsaft når vi har omgangssyken for det binder magen :-) det hjelper faktisk, så det kan kanskje være lurt å ligge unna om man har hard mage.
Ja jeg har tenkt helt feil jeg :-(

ja, godt for LØS mage! :P Men det gir veldig hard mage her, så nå når hun har diarè prøver jeg å få i henne så mye blåbær som mulig :P ;)

Back
Topp