heia

verosus_88

Flørter med forumet
Hei hei jenter! :o)

Har dere en fin helg? hva driver dere med ikveld?

Jeg sitter i sofaen og surfer litt på nett.. sambo har en kamerat på besøk! :)
Har noen tunge dager nå, da min mormor døde brått i går! Hun som gledet seg sååååå masse til å bli oldemor igjen! :( mormor, verdens beste <3 Men, man må jo bare gjøre andre ting så man får andre ting å gjøre..

Veel.. ha en fin helg videre jenter! Ikke lenge til maibabyene våre kommer! :)

uff, kondolerer så mye 

ellers har vi vært ute og nytt solen og nathaniel har fått seg nye sko, leker og klær så kjempe fornøyd med det :) 

kondolerer masse!

idag skinner solen og jeg skal treffe en venninne på kafe :)
ellers tenkte jeg å lage noen påskekort... vi får se hva ryggen sier i løpen av dagen ;)

Takk, må bare tenke på litt annet  <3

Ah, da var nok han fornøyd jaa :))

Solen skinner her idag og, knall blå himmel... det er godt! :)
Jeg og sambo skal hente sprinkelseng idag vi, har kjøpt av ei jeg jobber med :o) Så da mangler kun stellebord og litt småting.. Stellebordet får vi jo av pappa i april. SÅ nå tror jeg det blir bra hvertfall.. :)

Kondolerer så mye med din mormor emoticon

Her gikk gårsdagen med på å få fikset masse små og større ting. Så nå har mini fått seg nytt regntøy til barnehagen og vi har fått i hus newbornsett til tripptrapp :) Vi har også fått kjøpt oss takboks til bilen, sånn at det er mulig å få med seg alt vi trenger til to små og katt :D 

Men all traskinga i går resulterte i hofte med vondt i både på kvelden i går, i natt og i dag. så dermed blir det en litt roligere søndag..  men helt i ro kan man jo ikke være, så jeg driver og omorganiserer kjøkkenskapene :D Tar meg pauser innimellom da, for å ikke slite meg helt ut.. mini sover i vogna ute, og jeg har surfepause og har fått pus i fanget i tillegg :D 

Kondolerer med mormoren din :( <3 blir sorg i den tia det skal være så mye glede. ta vare på deg selv! her har helgen vært rolig. kost meg med min kjære å vår gutt på 2 :) vært masse ute og hatt litt besøk.>

Kondolerer så mye med mormoren din :( Ta vare på minnene.

Back
Topp