heia Tufte.......

jepp, ser på det....er jo så artig..spesielt martin, hehe, stakars[:D][:D]

De er jo helt skjønne!! Jeg synes det er fantastsik at man kan ha såååå dårlig motorikk. Men de er jo veldig smarte og fine fyrer, bare at de ikke har drevet så mye med sport.

Moro å se hvor stolte de blir når de får til noe!

gleder meg til neste episode!

Fikk ikke sett det, en som absolutt skulle se noe kampsport på Eurosport....[8D]
Var det gøy???

var artig ja, de kan jo ikke samarbeide stakars[:D][:D]

de prøver jo så godt de kan da..hehe.

Tror det var ferdig, siden han gikk å la seg...

I dag var de mer søte enn morsomme, men et høydepunkt var da de var delt inn i to lag som skulle padle kano, og ved et lagskifte ble en spiller på det ene
laget sparket i ansiktet(et uhell) MENS den andre kanoen velta...

Det ble mye latter i stua her da gitt!!

I LOVE MARTIN I TUFTE!!!

må jo se på martin, han er så morsom[:D][:D]

HAN OGSÅ LOVES MARTIN I TUFTE[:D]

hvem kan ikke gjøre det? så skjønn altså, tihi. han sier så mye morsomt. så er han så klønete.. .

Tydligvis..hehe[:D]
Tror han e lei av å se meg sitte foran pcen dagen lang...[8D]

han studerer psykologi..hahaha...det tok kaka!

tenk og komme til psykologen, og der sitter MARTIN!

hihi.....

Tilfeldigvis så stoppa e opp på "heia tufte" her en dag.... trodde faktisk e så syner!! Han eine som e me... møtte faktisk opp på samme jobb som me i fjor... skjønte da at han ikkje va heilt go... sa så masse rart... tihi... [;)]

Sa han hadde store planer om å bli nåkka stort å sku på tv.... jaja... han kom jo på tv da... hehehehe [:D][:D]

he he , jeg så faktisk på det i dag, synes det var litt artig jeg da, jeg skal huske å se det neste gang også, må jo se hvordan utviklingen på disse mannfolka der ,hvordan det går til slutt he he....

Jeg følger med! Noen andre som savnet Trym i dag, synes han er ganske morsom også, men han hadde visst frsovet seg så han fikk ikke bli med?? Krysser fingrene for at han er der neste gang! Han er jo en rev til å trikse med ball, også kan han nesten offside regelen og han har lært hvordan man velger hvilken retning ballen skal gå i! [:D][:D][:D]

er trym han største av de???

vet bare hvem martin er jeg...hehe...har sikkert alle fått med seg snart[:D]

Jeg skal på kamp i morgen jeg å se Tufte spille på Melløs stadioen på piker 16 :)
Det blir moro det.

Trym er han høyeste tror jeg. Litt rødlig hår.

Jeg var på Tufte kamp på melløs i går :)

Noe såååååååååååååååååååå moro. Og jeg hadde aldri trodd at de skulle vare litt gode, men det var de faktisk.
De tapte 5-1 mot jenter 16. Men da de scorte ble det jubel, jeg lo så jeg gråt :)
Alle ble helt ville utpå banen på grunn av målet :)
Denne kampen blir vist i nest siste episode av tufte

Back
Topp