Heia Tufte

snuppa80

Forumet er livet
Det må være beste reality serie noen sinne[:D] Martin med sånn halling spark... Holder jo på å knekke sammen jeg[:)] Har kanskje litt rar humor, men det er jo bare moro[:D]

skikkelig søte de i tufte da..lo særlig da han stein? birger prøvde stoppe da han var på vei ut for å hoppe...[:D]

Jaaa, de er skikkelig skjønne! Syntes Stian Jensen er en sær morroklump! [:D]
Er ikke noe fotballinteressert, men tufte-gutta følger jeg gjerne med på. [:D]

Hehe, enig i at høydepunktene i gårsdagens Tufte var Stian Birger som hoppet og Martins hallingspark. Lo godt da ja [:D]

Tufte er utrolig rått.. Blir så flau på Martin sine vegne. Han sier så utrolig mye rart. Som i går. " Har ikke sett så mye utsikt i mitt liv" og " Er ikke så vandt med hester, men jeg følte vi fikk en god kjemi". Man er jo rett og slett bare nødt til å le av dem.

I går var det ett veldig morsomt program.

ORIGINAL: miri23

Tufte er utrolig rått.. Blir så flau på Martin sine vegne. Han sier så utrolig mye rart. Som i går. " Har ikke sett så mye utsikt i mitt liv" og " Er ikke så vandt med hester, men jeg følte vi fikk en god kjemi". Man er jo rett og slett bare nødt til å le av dem.

I går var det ett veldig morsomt program.

Som jeg skulle sagt det selv! Tufte er blitt ukas høydepunkt![:D]

Tufte er knall kjekt.. ler so eg rister kvar gong.. Martin er jo so skjønn!!

Kjempegøy, artig program[:D]

ja tufte er knall det!
syntes de var kjempe modige da de hoppet i strikk, det hadde jeg ALDRI gjort!
HEIA TUFTE!!

tufte er knall. bare så synn at jeg surrer med alt og glemmer fort ting. typisk meg når jeg er gravid.[:)][:)]

Back
Topp