heia jenter..

siwro

Gift med forumet
Hu å hei...

nå har jeg fått nesespray for oppstart igjen...lurte sånn på om jeg burde ringe unn.. jeg har jo blødning men det er ikke full mens, kan jeg gå ut i fra at dette er mens da? har dere villa ringt sykhuset? jeg har jo hatt noen dager men bare litt blod på papiret når jeg har tissa, har enda ikke begynt å blø ordenlig, men det kommer mer på papiret enn di første dagene, men er da dette mens da? er så rart jo... veit jo ikke hva jeg skal gå ut i fra når det blir sånn her tull...hva hadde dere gjort?

Jeg hadde definitivt ringt [:D] Jeg hadde samme styret før oppstart denne gangen, da sendte de meg på UL for å sjekke om mensen hadde kommet i gang, men det var falsk alarm. Men det var veldig betryggende, for da visste jeg at jeg ikke gjorde noe feil liksom. [:D][:D]

GunnElin:d e randi ho heite ho så e så jæv ja..prata just m ho..da må d vær ho henteman ho som tok gyn å sånt..

hun sa jeg måtte vente til den kom skikkelig i gang..[:D][:D]

ho sa bare at e mått bare vent t i morra elr mandag for da mått d jo vær kommet...syns detta e så rart.. e har en vanskeli syklus i allefall si ho..di hadd så mye oppskreven på m[;)]

mhm..... bare lurerier å skap frustrasjona dn tullate tanta..

Back
Topp