Heia damer:-)

siwro

Gift med forumet
Var nyskjerrig på om det har skjedd noe nytt med noen i løpet av mnd? jeg har ikke vært inne her siden i begynnelsen av januar, så det var så mye å lese igjennom.. Så om noen vil fortelle litt , blir jeg veldig glad, har tenkt på dere og vært spendte på hvordan det går med alle sammen[:D][:D] håpet på mange graviditeter[:D] det hadde vært gøy..

Var så usikker på p-pillen, jeg har jo gått på pillen nå og er strax ferdig med første brettet, jeg har startet på sukkepillene nå og har 3 tabl igjen av disse, men jeg lurte på om man skulle ta allt tabl før man begynner på nytt brett eller begynne på nytt brett den dagen jeg får mens..??noen som vet??
altså jeg fikk mens uttpå dagen i dag, har 3 sukker piller igjen, skal jeg da ta de 3 ellers skal jeg begynne på nytt brett i dag??hmmm går på yasmin..

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men ville bare si at det var hyggelig å se deg igjen her [;)]

Hei! Du skal nok ta alle pillene om du ikkje har fått beskjed om noko anna. Det som er normalt i alle fall. Eg er sprayar no og på ons begynner eg på sprøyter igjen til mitt tredje ICSI. Håpar det er min tur til å bli gravid denne gongen! [:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Hei! Du skal nok ta alle pillene om du ikkje har fått beskjed om noko anna. Det som er normalt i alle fall. Eg er sprayar no og på ons begynner eg på sprøyter igjen til mitt tredje ICSI. Håpar det er min tur til å bli gravid denne gongen! [:)]

Krysser fingrene for att det er din tur nå[:D]
jeg har bare trodd at man skulle ta nytt brett når man får mens av en eller annen grunn, men s veninna mi sa man skulle ta alle pillene så nytt brett, selv om man får mens i løpet av sukkerpillene. så derfor måtte jeg spørre dere kloke damer her inne[:D]

Takk for det, har savnet å være her da, det må jeg si<3<3

ORIGINAL: Lille Mille

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men ville bare si at det var hyggelig å se deg igjen her [;)]

Takk for lykkeønskning Siwro! [:)]

Hei hei,

Velkommen tilbake og jeg håper du har hatt en fin julefeiring og nyttår..
Jeg er nå ruger på 2 gullegg så nå slapper jeg av frem til testing. (prøver hvertfall å slappe av)

Hei hei!!
Det med p-pillene kan jeg desverre ikke svare deg på! Det er en evighet siden jeg gikk på p-piller,,tror det begynner å bli 6-7 år siden[8D]!

Både Kanutten, Bens mamma og jeg har testet positivt siden sist du har vært inne[:)]!! Så vi blir en stor ass.bef gjeng inne på oktober forumet!!

ORIGINAL: Lille Mille

[:)]

AAAH så hærlig da satser jeg på at du får positiv test, når test dagen kommer, har ett stort ønske og det er at vi ALLE skal bli gravide nå¨<3<3
ORIGINAL: IVFProver84

Hei hei,

Velkommen tilbake og jeg håper du har hatt en fin julefeiring og nyttår..
Jeg er nå ruger på 2 gullegg så nå slapper jeg av frem til testing. (prøver hvertfall å slappe av)

mhm har og gått på pillen for 8-9 år siden husker ikke så mye av det, men mener da jeg tok de slik at når mens kom starta jeg på nytt brett, men gjorde sikkert feil da, jeg får bare ta disse 3 siste dagene, og så begynne på nytt brett, så får jeg håpe at jeg gjør det riktig slik at vi ikke enda engang må gå igjennom denne ventinga[;)]

ORIGINAL: Marje83

Hei hei!!
Det med p-pillene kan jeg desverre ikke svare deg på! Det er en evighet siden jeg gikk på p-piller,,tror det begynner å bli 6-7 år siden[8D]!

Både Kanutten, Bens mamma og jeg har testet positivt siden sist du har vært inne[:)]!! Så vi blir en stor ass.bef gjeng inne på oktober forumet!!

Velkommen tilbake[:D]

Jeg har nå blitt sprayer(etter at sambo fikk kalde føtter). Sprayet 2 uker å 2 dager. Starter opp sprøyter på fredag..wiiii

Gratulere så mye, håper det går bra..at sprayinga går bra, og at du ikke reagerer på det, og seff at det blir å gå bra med sprøyting[:D][:D]
Gleder meg til jeg er ferdig med de hæsjens p-pillene, så jeg får kommet i gang med spray og sprøyte selv[;)]

ORIGINAL: hero

Velkommen tilbake[:D]

Jeg har nå blitt sprayer(etter at sambo fikk kalde føtter). Sprayet 2 uker å 2 dager. Starter opp sprøyter på fredag..wiiii

Back
Topp