Heia autocorrect!

Man tukter den man elsker;-) Hihi:) Hvaler derescplaner for i dag da?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Haha, våt det Dey dry skulle være. :p

Jeg hat inhen planer! Litt deilig av og til deg :)
 
Haha, våt det Dey dry skulle være. :p

Jeg hat inhen planer! Litt deilig av og til deg :)
Det så sri jo selv.. Du skille meg ikke lukte på debatten;-) Ja.. Deg tror jeg på.. Har ibgwb planer i kveld med det er så evig mye jeg slukke Hæ gjort..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det så sri jo selv.. Du skille meg ikke lukte på debatten;-) Ja.. Deg tror jeg på.. Har ibgwb planer i kveld med det er så evig mye jeg slukke Hæ gjort..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Man vet aldri med deg! :p
(ooo. En hel setning uten dwkn!)
 
Legger inn ett innlegg til dere mens jeg lager middag.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Legger inn ett innlegg til dere mens jeg lager middag.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
Du må skrive fortere;-) Herregud som det regner nå... Gruer mehren tk å reise på butikken når ungene Hæ lagt deg.. Heldigvis har jeg vil.. Men kommer jo til p bli søkkvpt bare fra huset til bilrb..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Du må skrive fortere;-) Herregud som det regner nå... Gruer mehren tk å reise på butikken når ungene Hæ lagt deg.. Heldigvis har jeg vil.. Men kommer jo til p bli søkkvpt bare fra huset til bilrb..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg båt fornuftig phb til bilen borti letes når det var opphold i den minutter. :D lære mennesket som kjørte bil til butikken rett bori gata.:p
 
Jeg båt fornuftig phb til bilen borti letes når det var opphold i den minutter. :D lære mennesket som kjørte bil til butikken rett bori gata.:p
Haha.. Skulle egentlig hanske etter helsestasjonen, men fant ikke lommeboka så da gikk jeg rett gjem i fibværer.. Akkurat np er det forhold da, så leg her det holder seg til ungene er lagt i sjuroda..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så gøy å lese sånne tråder båt man har Børge borte dn stund!
 
Herlig! Her ble det vidt veldig stille.. Appen går veldig tregt av ebba eller annen grunn..

Har dere gjort noe annet enn æ sitte her i dag?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Herlig! Her ble det vidt veldig stille.. Appen går veldig tregt av ebba eller annen grunn..

Har dere gjort noe annet enn æ sitte her i dag?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Appel Lin går også velxkv sasakte... Set gjorde for øvrig pforum på pcn også, då appen er raskere.. dry sier litt..

Nææ, ikke gjort stor annet. Lekt litt med ungene, laget ohs spist middag, lagt unger.. tata itt.:p
 
Har fått skravla en del i kveld etter at. I kom hjem :) tror eder har blitt noen innlegg:kr
 
Back
Topp