hei

venter på skatten

Blir kjent med forumet
da har jeg endelig turt å melde meg inn her. har sett skatten på ul i uke 10 og alt var bra. i går fortalte vi den store gleden til familiene våre og det ble stormende jubel.
dette er første gangen for meg, og legger veldig godt merke til alt som er annerledes. fikk i går en ny type stikking i magen på venste side. mer intens enn jeg har hatt før. det har ikke gitt seg ennå. noen gode forslag til hva dette kan være? jeg er 11+2 i dag [:)]

Hei du.

Gratulerer så masse med babyen og velkommen hit [:D]

Gratulerer med bebis i magen [:D]

Stikkingen er sikker bare ligamentsmerter, som de aller fleste kommer til å kjenne gjennom sv.skapet når livmoren vokser! Søk litt på det på nettet, så ser du nok at det er ganske vanlig [;)]

Velkommen inn hit!

hei.
velkommen og gratulerer.

Hei!

Gratulerer så masse.. velkommen hit! [:)]

Hei og velkommen hit[:)]
Gratulerer med spiren[:D]

ORIGINAL: NMT

Hei du.

Gratulerer så masse med babyen og velkommen hit [:D]

ORIGINAL: venter på skatten

da har jeg endelig turt å melde meg inn her. har sett skatten på ul i uke 10 og alt var bra. i går fortalte vi den store gleden til familiene våre og det ble stormende jubel.
dette er første gangen for meg, og legger veldig godt merke til alt som er annerledes. fikk i går en ny type stikking i magen på venste side. mer intens enn jeg har hatt før. det har ikke gitt seg ennå. noen gode forslag til hva dette kan være? jeg er 11+2 i dag [:)]

Hei, og velkommen hit[:)]

stikkingen behøver ikke være noe som helst, bare litt ommøblering i magen. Men jeg hadde også stikking i magen, venstre side. STORE uutholderlige smerter, det var nyresten, og da sa legen min at det er ikke unormalt med nyresten i svangerskapet. Må bare passe på, og hvis smertene blir vanskelig og holde ut, eller du er redd og usikker. Ring legen, det er bedre og ringe 1 gang for mye enne 1 gang for lite. Men mest sannsynligvis er det bare ligmabåndene som strekker seg litt.
Håper det går over og at du kan nyte resten av svangerskapet her sammen med resten av oss.
Huff dette ble langt det, men håper jeg ikke skremte deg, for det er ikke meningen, og alle svangerskap er ulike.
klem

takk for hyggelig velkomst og fine svar. er sikkert ikke noe å bry seg om, men det er veldig deilig å ha et sted man kan lufte alt mulig og bli tatt seriøst [:D]

Hei, og velkommen[:)] Gratulerer så mye med graviditeten!

ORIGINAL: lillemy9

Hei, og velkommen[:)] Gratulerer så mye med graviditeten!

Gratulerer med spiren og velkommen hit![:D]

Back
Topp