Hei :)

triinee

Elsker forumet
Jeg tar turen innom her litt, jeg. Positiv test i dag tidlig og termin ca 16 mai.

Er ganske i sjokk over at vi har klart det, og livredd for at det ikke skal gå.. Men man må vel bare prøve å være positiv og glede seg over at man har en liten spire i magen [:)]

Velkommen skal du være [:)]

Jeg vet ikke om jeg hører til her enda... men jeg har en utrolig sterk feeling, som jeg skrev i innlegget mitt... så må nå bare vente å se [:)]

Takktakk [:)] Jeg sitter her å kjenner på at det virker som om mensen er på vei, men har forstått at det er slik for mange i starten. Hehe er en tålmodighetsprøve, dette å bli gravid [:)]

ORIGINAL: TrineBallerine

Takktakk [:)] Jeg sitter her å kjenner på at det virker som om mensen er på vei, men har forstått at det er slik for mange i starten. Hehe er en tålmodighetsprøve, dette å bli gravid [:)]

Ja, sånn har jeg også følt det i 5 dager nå... og jeg mener bestemt at jeg ikke pleier å kjenne så masse i 5 dager FØR... så er derfor jeg har fått denne magefølelsen...

+ at igår ble jeg riiimelig kvalm i lunsjen av all kyllinglukta..

Og følte at jeg hadde et lite snev av morgenkvalme i dag morges...

Men er jo aaaalt for tidlig å teste på meg, så må jo bare vente å se... [8D]

Gratulerer og velkommen hit !![:D] Var en liten tur innom bloggen din....sååå flink du er !!![:D][:D]

Gratulerer så mye med lille spire og velkommen inn hit [:D]
Jeg også har hatt mensensmerter/murringer i over en uke. Men det er helt vanlig [:)]

ORIGINAL: *Belle*

Gratulerer så mye med lille spire og velkommen inn hit [:D]
Jeg også har hatt mensensmerter/murringer i over en uke. Men det er helt vanlig [:)]

åh.. det hjalp litt på nervene, gitt [:)] 

Kan rett og slett ikke tro at det er sant [:D]

Gratulerer så mye og velkommen til oss!![:D]

Heisann!
Gratulerer så mye og velkommen hit :)

Jeg trodde ikke jeg var gravid denne mnd pga mensensmertene som kom natta før IKM. Var skikkelig vondt å heiv innpå med ibux :/ Men Tr dukka aldri opp. Mensenmurringene kjenner jeg av og til enda men ikke så sterkt og ofte som før (er 5+5) Men forstår at du blir urolig, det var jeg.

Gratulerer og velkommen til oss!!

Ojj så hyggeli å sje flere fra FS da [:D] Masse grattis me spiren[:D]

Har oxo hatt mensmurringa, faktisk i ei uke idag.. Hadd d oxo sist sv.skap, å d vart nånn uka, så e nok normalt[:)]

For en koselig velkomst [:)] Dette har som sagt ikke gått opp for meg og vi har litt problemer med å tro på det, men det kommer vel med tiden!

Ja det tar nok nånn daga før man virkelig trur det[8D] ganske rart,siden en positiv test sjeldent lyg[:D]

Sjøl mått æ ta 4 stk før æ trudd nå på det, å enda da sank det ikke inn med det samme.. Tok vell 4-5 daga trur æ, så begynne å tru det no.. Mest fordi æ e kvalm store dela av dagen, så e vell ikke nå poeng i å vær usikker lenger [:D] hehe

Er også kvalm, så burde vel ikke tvile så mye. Men gjett om det blir handla inn noen flere tester idag, gitt [:)]

[:D]gratulerer og velkommen skal du være[:D]

ORIGINAL: civciv

Gratulerer og velkommen til oss!!

Back
Topp