hei

nettemor

Forumet er livet
Lurer på om det er noen fra Vestfold eller Sandefjord området som også har termin i mars, som kanskje hadde vært interessert i å møtes noen gang?
Det er heller ingen i min omgangskrets som er gravid, og noen ganger er det koselig å møte folk i samme situasjon...[:)]

klem[:)]

Jeg har termin 1.mars, og skal føde i Tønsberg[:)] Bor i Kongsberg kommune, men føler meg litt som Vestfolding siden det bare er 2km dit[:D] Kunne godt tenke meg å møte flere gravide, kjenner ingen her i nærheten som skal ha baby akkurat nå... Får liksom et behov for å prate baby hele tida, så vært moro å prate med noen i samme situasjon[:)]

Det hadde vært kjempemorro og koselig å kunne møttes.. kanskje flere og?

Det er jo mange steder det går an å møtes , tenkte på avstander og sånn vettu, men det er jo ikke langt til kongsberg kommmune herfra da...

Hvittingfoss ligger jo nesten i Vestfold det[:)] Jobba i Tønsberg før, og det er jo bare en svipp når en er vant til avstanden. Lit greit å komme i kontakt med noen som kanskje skal føde i Tønsberg også, vært fint og sett noen kjente fjes når en var der[:)] Blir spennende å se hvordan nye føden blir, åpner vel 1. oktober der mener jeg... Bestemt deg for fødested du?

Jeg skal også føde i Tønsberg, og jeg har også termin 1. mars..
Så du bor i Hvittingfoss, nei det er ikke langt fra Tønsberg[:)]
Er også spent på nye føden, lest litt på internett og sett litt av bildene som lå på nettet..

Koselig å kunne møtes en gang[:)]

Hei!

Jeg bor i Tønsberg, ca. 50 meter fra sykehuset, så det blir nok der jeg kommer til å føde [;)]
Jeg har termin 3. mars. Jeg er 25 forresten, og dette er førstemann for oss!
Hadde vært moro å møtes en gang [:D]

Så gøy å se det er flere da i samme området[:)]

Vi er jo kommet like langt, åssen er formen deres da?
jeg er sykmeldt sliter noe forferdelig med kvalme og oppkast[:'(]

Jeg er halvt sykemeldt på andre mnd nå, vært mye kvalm og ikke hatt krefter til å gjøre noen ting! Rart hvor mye det lille knøttet stikker av med[:D] Formen er stigende nå, bedre utover kveldene. Men halv sykemelding er det beste som har hendt meg siden jeg ble gravid, nå slipper jeg stresse rundt hver dag, jeg får sove så mye jeg trenger og føler jeg gjør en bedre jobb når jeg først er der. Jobber på sykehjem, så kan til tider være veldig hektisk. Koser meg med magen nå, det er deilig[:)] Kjenner at den vokser, så nå ser jeg bare fram til å se igjen det lille knøttet på ultralyd[:)] Se hvor mye den har vokst siden sist....

Hei
Har du vært på en ultralyd allerede? jeg var på privat UL på nøtterøy for ca en og en halv uke siden... gleder meg også til å komme på ultralyd igjen å se hvor mye han har vokst[:)]

Skjønner det kan være tungt å jobbe på sykehjem har gjort det før jeg også, men nå jobber jeg i hjemmesykepleien, men jeg er sykmeldt da, det er så tungt å skulle gå hjem til folk å være kvalm å måtte kaste opp liksom...

Vil du vite kjønnet på bebisen din da?

Har prata om det med kjønn, og funnet ut at vi vil spare litt spenning til fødselen vi[:)] Men er nesten helt sikker på at det er en gutt der, hatt den magefølelsen siden jeg ble gravid! Var på ultralyd når jeg var 12 - 13 uker, og det var så moro! Rart å se hvordan den spreller, ble nesten litt uvirkelig. Baby i magen min[:)] Samboeren min er helt skker på at det blir en fotballspiller da... hehe[:D]

Ser du har bare blå tickere, vet dere hva det blir, eller har du magefølelse du og?[:)]

Uff, den kvalmen er fæl asså!! Har nok ikke hatt det så ille jeg da, kasta opp bare en gang, men vært uvel nesten hele dagen mens det sto på som værst. Fikk ikke i meg noen ting, ble kvalm av alt. Samtidig var jeg glad jeg var sånn, da visste jeg hvertfall at alt var i orden[:)]

Hei!
Jeg bor også i Sandefjord og vil gjerne være med på et treff. Skal føde i Tønsberg og har termin 12. mars.

hei hei
jeg klarte ikke vente til fødselen med kjønnet, så jeg bestilte time på nøtterøy ultralyd institutt, og der fikk vi se at det er en GUTT[:)]...

Og helt enig med deg i det med kvalmen , da vet man liksom at var i orden og at det er no der[:)] men håper liksom på at jeg kan bli litt bedre hvertfall slippe å kaste opp hver dag...

hei hei adelita!!!

Hvor i Sandefjord bor du da?
Jeg bor oppe ved Mokollen[:)]

Er dere som har vært på nøtterøy fornøyd med det? Tror vi kommer til å ta en tur dit rundt uke 25-30 for 3D ultralyd. Høres veldig moro ut [:)]

Hei!
Jeg er veldig fornøyd med UL på nøtterøy,synes de tok seg god tid og var rolige der borte..

også fikk jeg vel 10 bilder eller no, og en cd med hele undersøkelsen på[:)]

Nå var jeg der ganske tidlig da, høres lurt ut å dra dit litt senere sånn som dere planlegger, men jeg så allting veldig tydelig jeg da..

Absolutt verdt pengene[:)]

Er det dyrt med sånn privat ul?? Veldig lyst selv, men må tenke litt mer. Moro når du får med litt derfra da, fikk bare ett bilde på ul jeg, men det har fått hedersplassen på stuebordet[:D] Kikker på det hele tida vettu[:)]
Blir en stor motivasjonsfaktor den ultralyden når en går og ikke er i form, ser liksom at det er noe en ofrer seg for[:)]

hei!
Jeg betalte 650 på nøtterøy, men det var absolutt verdt det...
og nå venter jeg på innkallelse til den UL på sykehuset, blir spennende å se på utviklingen fra forrige gang[:)]

Hei Nettemor. Bugården her, så det er jo ikke så langt unna.

Hei!
nei det er ikke langt unna her[:)]

Back
Topp