Hei

x1xCatrine2

Gift med forumet
Jeg har vært en "kikker" og drømmer på interiørforumet en tid. Nå har vi endelig kjøpt oss hus som vi skal pusse opp. [:)] I den anledning har jeg maaange spm. siden verken jeg eller sambo har pusset opp noe særlig tidligere...[&:]  Håper at noen av dere tar dere tid til å svare.

Her kommer første spm. Har noen av dere malt i marrakesh? (eller hva fargen heter[:D]) I så fall, kanskje dere har bider av det. Jeg har lyst til å male en vegg i stua i den fargen.

Spm. 2. Veggene er stua er kledd med bredt panel. Kan slenge ved et bilde fra finn- annonsen til forrige eiere... Veggene er litt blanke, så jeg lurer på om jeg trenger å pusse ned, før jeg grunner og maler??

Jeg hadde nok bare grunna og mala. Ser ut som hyntonittplater de platene i stua. Men ang fargen kan jeg ikke hjelpe deg! Masse lykke til Catrine![:D]

Takk, Marte! Tror jeg trenger det! [:D] Disse veggene skal forresten males lyse, eggehvit elller noe.. Det er en annen vegg som skal være brun..

nå skjønte jeg ingenting[8D](vio har nesten make nick)
kan desverre ikke hjelpe deg, men lykke til i oppussingen o gratulerer med hus[;)]

mamma og de hadde sånne plater der de bodde før. Hun pusset lett over dem først, grunnet og malte. Ble veldig bra!

Takk for svar! Håper noen har bilde av fargen Marrakesh...? evt. andre fine brunfarger?

Jeg malte en mørk sånn panelvegg hjemme hos mamma og pappa.
Brukte først heftgrunn, så malte jeg. Måtte ha en del strøk, men det ble veldig bra[:D]

dytt

Jeg har malt med marrakesh på kjellerstua.
Vi har sånne plater på tre av veggene på guttungen sitt rom,valgte å beholde de når vi pusset opp.De ble kjempe bra når vi grunnet de og mala to strøk etterpå.Mala de i eggehvit. Og det har ikke flasset av.

Back
Topp