hei:)

*mortil3prinsesser*

Glad i forumet
hei[:)]
da sniker jeg meg forsiktig inn her jeg også[;)] (for de som måtte lese dette,og kjenner meg IRL,ikke si d til noen,pliiis, for d er jo hemmelig enda[;)])
testet positivt i dag,er veldig gla og spent:) (fåreløpig termin er 3 september)..[:)]
skulle egentlig ikke bli gravid enda(hadde en MA i oktober,og fikk beskjed om at jeg var nødt til å vente med å bli gravid til mai 09,pga noe de fant etter utskrapningen)..men syklusen min er visst veldig ustabil,så jeg har tydeligvis blitt gravid en dag i syklusen som ikke skulle gå an å bli gravid på,så tror kansje d er meningen at jeg skal være gravid nå[;)]...men satser på dette går bra[:)]

dette ble visst litt langt...sorry[8D] skal prøve å legge ut bilde av d herlige test-svaret[:)]

håper å få henge med dere leeeeenge nå,og håper vi etterhvert blir maaaaange her inne[:)]

...................

oj, så utrolig spennende!! lykke til og gratulerer..[;)]

Gratulere så masse[:)]

Gratulerer så masse med spiren[:)]

ORIGINAL: ~tingeling~

oj, så utrolig spennende!! lykke til og gratulerer..[;)]

Gratulerer så mye med spiren. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: karianne21

gratulerer så masse[:D]

er det blæremola de fant??

de trodde at d kansje kunne være partiell mola de hadde funnet,men de var ikke sikkre...[8|] men jeg måtte følges opp i ett halvt år som om jeg skulle hatt d..
skulle ta en del blodprøver,men fikk bare tatt 3 stk,før jeg ble gravid,men de var veeldig fine[:)] så satser på at d går bra.. men gruer meg til å fortelle dette til legen[&:][8D]
legen sa også at hun var ikke bekymret for at jeg var syk,fordi de som hadde dette,visste de d somregel med en gang..

takk for hilsener alle sammen,og gratulerer til dere også[:)][:)][:)]

Back
Topp