hei

bebi

Elsker forumet
det ser ut som at jeg havner her med dere[:D][:D]tok akuratt en test..skulle egentlig teste tidligst onsdag,men klarte ikke vente..hehe.
er en svak strek,men den er der.skal teste igjen om et par tre dager..isåfall så er jeg 3uker på vei bare..så får vi se hvordan det går denne gangen[:)]må jo være gravid eller så hadde det ikke kommen no andre strek regner jeg med..
hvis alt går som det ska har jeg vel termin rundt 21april[:D]

gratulerer da... gøy det... hadde ma i okt og de anbefalte og vente 3 mnd... men vi var ikke klare igjen etter 3 mnd så ventet ennå litt til..men alle her vet nok hvordan den følelsen er å få to streker.....;)))

jeg fikk beskjed om at jeg godt kunne vente til jeg hadde hatt mens en gang etter MA..håper virkelig den sitter denne gangen ja[:)]

Gratulerer så mye![:D] Krysser fingrene for deg at det går bra med deg denne gangen!

Det var en helt utrolig følelese å se den streken asså!
Tror ikke at det er sant enda jeg.

Gratulerer så masse og velkommen hit!
Begynner å bli noen jenter her nå! Hva med en presentasjonsrunde?

ja det kan vi  lage[:)]lag en ny tråd du da[:)]

gratulerer så mye!!

Hei bebi!
Har det akkurat likt osm deg jeg da;) Vi mistet i 10.uke i juni, hadde en mens også satt spiren. Jeg fikk ingen anbefalinger om noen ting..men satser på at kroppen ikke blir gravid hvis den ikke er klar for det. Vi får passe godt på hverandre og klamre oss fast helt til april! Jeg er i dag 5+2. Lykke,lykke til!

Masse lykke til til deg også[:)]Denne gangen er det vår tur[;)]

Back
Topp