Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
vi har prøvd borti mot ett år...
oj gjorde du? måtte du få noen form for hjelp el klaffet det selv??
Ja jeg har vært hos legen. det var ikke noe galt[:D] men ene eggstokken min ligg litt rart så vet ikke om jeg bare har eggløsning anna hver mnd.... men han trodde den funket selv om den lå litt rart...
Har prøvd siden oktober 04, men nå kommer mensen hver 14 dag. Det har den gjort siden 5.februar. Noen som har opplevd det samme? Er det bare på grunn av p-pille stopp, noen som har noen ideer.?
Mi25: Få deg en legetime! Det er ingenting å vente med. Så lenge du har så ofte mens er det nok ikke mulig for egget å få tid å feste seg. (Hvis du har eggløsning da, det kan legen hjelpe deg med å finne ut). Etter eggløsning må det gå minst 10-14 dager før du får mens, går det kortere tid rekker ikke egget å festes.
EsereH: Så lenge du har åpne eggledere kan Pergotime muligens hjelpe deg :)
Lykke til!
Beata! Takk for gode råd.. Har tenkt tanken selv men ville ikke innrømme det for meg selv helt. Har liksom innerst inne et håp om at det retter seg av seg selv.. men må nok ta en tur til legen nå. Takk igjen.
hei[:)] når du sliter med og bli gravid kan det ofte være at du er for anspent og ligger og tenker på at nå skal jeg bli gravid men prøv heller og ikke tenkt på det. gjorde det selv i mange mnd for ville så gjerne ha en liten men ga opp til slutt. men så putslig ett halv år senere var jeg med et lite nurk i magen[:D] kansje for di jeg ikke tenkte på det [;)]