Hei

<3 Lykkelig <3

Flørter med forumet
eg ska bli mamma i mars mnd, men luerer på en ting. er det farlig å løfte på for tunge ting? Og eg kjenner ikke at eg gravid lenger ikke kvalm el noe, mn ganske trett og sulten hele tiden, noen ganger har eg smaert oppi magen er det en form for voksesmerter?

Du skal vel ikke løfte tung når du er gravid? Spess ikke i begynnelsen.. Og ja det er sikkert voksesmerter du kjenner[;)]

Bør ikke løfte på tunge ting nei..
Kan være vokse smerter du har jah.. men det vet vi jo ikke med sikkerhet siden vi ikke er legger:P

ORIGINAL: ~MissGravid~Berta~

Du skal vel ikke løfte tung når du er gravid? Spess ikke i begynnelsen.. Og ja det er sikkert voksesmerter du kjenner[;)]

enig i den!!!!

gratulerer!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

Hei velkommen!
Det viktigste er at du lytter til kroppen din og ikke "overanstrenger" deg eller føler ubehag. Da vil jeg si at det er for tungt..
De smertene du kjenner er nok at livmora strekker på seg.

Lykke til videre i svangerskapet[;)]

en ting te: Okey då ska eg ik gjøre det... hvordan får man sånn som folk ser kor langt eg på veg el kor gammel ungene e? Kommer inn på dt, mn skjønner ik så mye

ORIGINAL: Ska bli mamma

en ting te: Okey då ska eg ik gjøre det... hvordan får man sånn som folk ser kor langt eg på veg el kor gammel ungene e? Kommer inn på dt, mn skjønner ik så mye

Velkommen skal du være[:D]
En skal helst ikke løfte tunge ting uansett om man har graviditets-symptomer eller ikke[:)] En skal hvertfall være ganske forsiktig....

Masse lykke til videre da[:D]

Enig med det at du ikkje skal løfte for tunge ting. ...Lykke til med svangerskapet NYT VÆR BIDIGE DAG[:D]

Back
Topp