Hei

LillianS

Blir kjent med forumet
Hei hei alle sammen[;)]
Jeg vil også være med i klubben .
Er 6+4 idag , termin den 16 februar .
Har en jente ifra før som heter Signe , hun blir 3 i juli.

Er det flere som har termin den 16 eller ?
Blir koselig å følge dere.

Hei!

Velkommen hit, og gratulerer med spiren i magen! [:D]

Jeg har termin ca 22. februar etter min egen beregning. Bare krysser fingrene for at alt skal gå bra. Håper tiden kan gå litt fort til uke 12! [;)]

Takk skal du ha [;)]
Håper ukene går fort til uke 12 ja .
Har hatt ett par sa , så jeg vil gjerne så fort som mulig over den magiske grensa...

Hvor er du ifra da ? alder?

Jeg er fra Vestfold, faktisk. [;)] Er 25 år gammel. Jeg holder litt tilbake på personopplysningene foreløpig, for ingen i familien eller omgangskretsen vet at vi prøver, og vi vil holde det hemmelig litt til... Vet at en del jenter jeg kjenner er innom dette forumet av og til, så da er jeg litt ekstra forsiktig...[;)]

Men det hadde jo kanskje vært koselig å treffes senere, siden vi kommer fra samme område?

Så gøy at det var flere ifra vestfold.
Jeg er fra Skoppum
Hvor er du fra ?
Har du barn fra før eller?
Skjønner at du ikke vil at så mange skal vite det enda, det er jo veldig tidlig.
Men er ikke lett å holde det skjult synes jeg , er jo konstant trøtt og kvalm. Og magen har kommet litt frem allerede[;)]

Vi snakkes

ORIGINAL: LillianS

Så gøy at det var flere ifra vestfold.
Jeg er fra Skoppum
Hvor er du fra ?
Har du barn fra før eller?
Skjønner at du ikke vil at så mange skal vite det enda, det er jo veldig tidlig.
Men er ikke lett å holde det skjult synes jeg , er jo konstant trøtt og kvalm. Og magen har kommet litt frem allerede[;)]

Vi snakkes

Hei igjen!

Dette er min første graviditet, så alt er nytt og spennende... [:D] Hvor jeg kommer fra kan vi kanskje komme tilbake til om et par uker? [;)]

Jeg er også ganske trøtt om dagen, og har veldig ømme pupper. Begynner så vidt å bli litt kvalm om morgenen også, men jeg håper det ikke blir alt for ille. Mage har jeg ikke fått, men jeg regner med at det kan ta sin tid, siden jeg er førstegangs. [:D]

Jeg regner ikke med at vi klarer å holde det hemmelig noe mer enn maks 3 uker til. Har veldig nysgjerrige venner...

Back
Topp