HEI:)

dagros

Forelsket i forumet
heia:)
er akkurat blitt flyttet hit, jeg. var til UL i går og fikk plutselig forandra termin fra 25 okt. til 1 nov.
Det var kjempeherlig å få se nurket sitt[:)]
Forresten er det noen andre som har fått til svar at de ikke får vite kjønn før i uke 32? jeg trodde det var mulig å få vite det nå jeg? ikke at det er nøye men vi er så nyskjerrige[:D]

Så gøy med UL!!![:)] Det stemmer ikke at du må vente til uke 32  med å få vite kjønn...det kan de jo iallefall se på den ordinøre UL hvis fosteret ligger riktig til! Selvfølgelig kan de jo aldri si 100%, men høres rart ut at de har sagt til deg at du må vente så lenge...

ja det var det jeg også mente[&:] hm kanskje utstyre hans var fra førkrigstia(UL UTSTYRE ALTSÅ) men men skal telefonere til min kjære jordmor i morgen, kanskje hun kan fikse noe?? hehe ja jeg kommer som regel også ut fra legen med mer spm. enn jeg kom inn med[:D]

heia!
så koselig da[:)] velkommen hit!

takk og takk, det var kjempekoselig her[:D]

velkommen skal du være da uansett[:)]
Skal bli spennende å se om jeg må flytte meg selv på fredag for da skal jeg på ul

ORIGINAL: dagros

ja det var det jeg også mente[&:] hm kanskje utstyre hans var fra førkrigstia(UL UTSTYRE ALTSÅ) men men skal telefonere til min kjære jordmor i morgen, kanskje hun kan fikse noe?? hehe ja jeg kommer som regel også ut fra legen med mer spm. enn jeg kom inn med[:D]

vanlig det[:D] velkommen!

heisann, velkommen hit [:D]

jeg fikk vite at jeg får ei jente, og da var jeg 16+3 uker på vei. og jordmora hørtes ganske sikker ut...

å det er så spennende![:D] takk takk folkens[:D]

Back
Topp