Hei

morfor2

Glad i forumet
Tilhører egentlig mai gjengen, men det ser ut som om jeg vil få et juni barn. Hadde UL termin 23 mai og skal på overtidskontroll på fredag 2. juni[&:]

Ville derfor bare komme innom og si hei! [:D]

Hei og velkommen til oss.
Blir vel fort sånn at vi havner både i Juni og Mai klubben......men uansett er koselig at du er sammen med oss[;)]

vælkommen hit[:D]uff du må vel være ganske lei nå....7 dager over.prøvd noen kjærringråd?

Hei og velkommen hit. [:D]

Benytter meg av muligheten til å si hei jeg også.. kommer nok over hit jeg også.. hadde termin 28.mai.. (ikke meningen å "stjele" tråden din morfor2)

Hei til dere begge! Her er dere hjertelig velkommen!! [:D]

Hei til dere begge to! Koselig med litt selskap mens vi venter på våre små nurk[:D]

ORIGINAL: Juniglede2006

Hei til dere begge to! Koselig med litt selskap mens vi venter på våre små nurk[:D]

Tar imot dere med åpne armer!!! Vi har mistet en del junimammaer til mai-klubben, så da er det vel rett og rimelig at vi får noen i bytte [:)] 

ORIGINAL: Stardust

vælkommen hit[:D]uff du må vel være ganske lei nå....7 dager over.prøvd noen kjærringråd?

Jepp..

Har prøvd følgende:

- sex
- sterk mat (resulterte bare i en vanvittig halsbrann)
- overdrevent husarbeid

har ikke pøvd lakserolje og slike ekle ting som jeg må svelge og som kan få meg til å spy (jeg er pingle)

Har egentlig ikke noen tro på at disse triksene funker, utenom sex biten.. Barnet kommer når det er klart.. (faen jeg er lei av å høre/si det der...)[;)]

Velkommen hit morfor2 og Snappi[:)]

ORIGINAL: BabyMama

ORIGINAL: Juniglede2006

Tar imot dere med åpne armer!!! Vi har mistet en del junimammaer til mai-klubben, så da er det vel rett og rimelig at vi får noen i bytte [:)] 

Det mener jeg også ja.. vi må få noen i innbytte.. noen som tok vare på kvitteringen på de som har fått.. hohoho...
Tulla ja...[:D][:D]

Back
Topp