Hei!

momy

Elsker forumet
hei alle sammen!!! [:D] føles som at jeg har vært borte i en hel evighet!!!!! [:D][:D]  håper dere har savnet meg litt,iallefall bitte,bitte litt!! [;)]  jeg fikk tr på besøk igår,så det hjalp visst ikke å være bestemt heller! [8|] men nå begynner jeg snart på pergo,så får vi se om ikke det hjelper. samt at sambo skal inn å få testa seg også! [:)]  Meeen.... jeg har en annen stor nyhet som gjorde at jeg ikke deppet i det hele tatt da TR kom.....! [:D]  min kjære,elskede,herlige sambo  FRIDDE  til meg på lørdagskvelden i romantiske Italia!!!!   Først var jeg sånn   , så ble jeg sånn   også begynte jeg å  (gledestårer [;)])  og nå er jeg bare går rundt meg selv og er bare overlykkelig!!! er som en fjortis!!! [:D][:D][:D]
 
 
 er det mange som har klart å funnet kalleropet til storken? [:D]  store klemmer deles rundt i sommerfugelglede!!! [:D][:D]
 
Åååå så koselig - gratulerer så mye, ja!!![:)][:D][:)]

 
Åhh, så flott!!!
Gratulerer masse masse!!
 
Gratuerer! Så heldi, høyres ut som du har hatt ein flott tur!
Håper sambuaren min får ut fingeren snart... [;)]
 
Gratulerer med forlovelsen! Så koselig! [:)]
 
Sånn var jeg også da sambo fridde i august i fjor. Gifter oss 17. juni. Har dere tenkt dato ennå? 07.07.07?
 
så koselig![:D] gøy å bli fridd til...[;)]
 
Gratulerer så mye!
 
Du skal se det, kanskje storken ventet på at dette skulle skje, sånn "litt mindre syndig". Hmm.. kanskje det er DET storken "min" venterpå også? Da er jeg redd han må vente en studn, min samboer ser ikke ut til å ha slike planer...
 
tusen takk for alle gratulasjoner!!![:D]  livet er herlig!! vi tenker på å gifte oss i august til neste år! [:D] men først skal jeg igjennom to runder med pergo og er det ikke kommet spire til i august i år,så setter vi dato!! [:D] kommer det plutselig en spire før mars til neste år,utsetter vi bryllupet til august 2008. april til neste år begynner jeg på prevensjon igjen og begynner med prøvinga igjen etter bryllupet! [:D] så her kan jeg bli leeeeenge!!! [:D][:D]
 
Grattis[:D] Så midt i bryllupsforberedelsene, når du har glemt å tenke på babyting, da blir du nok gravid, skal du se. Når det egentlig passer litt dårlig...[;)]
 
Åååååh... sukk! Gratulerer så mye!!!
 
 
ORIGINAL: *Stella*

Gratulerer så mye!

Du skal se det, kanskje storken ventet på at dette skulle skje, sånn "litt mindre syndig". Hmm.. kanskje det er DET storken "min" venterpå også? Da er jeg redd han må vente en studn, min samboer ser ikke ut til å ha slike planer...

ikke se bort i fra det! [;)]
vi giftet oss i juni -01, og 3 mnd etter satt spiren i 14 pp! [:D]
vi spøkte med at  storken ikke ville levere til oss da vi levde i "synd" [:D]

 kanskje ere må blidgjøre storken jenter? [:D]


 
 
Gratulerer så mye!! Så utrolig fint og romantisk!
Vi prøver fortsatt vi vettu. Men mange det har klaffet for her da!! Får håpe den sitter snart!!
 
Back
Topp