Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei hei !
HVordan er formen deres ? Deilig m sommer=) Hvordan får jeg tickeren min til å vise riktig ? Skal egentlig stå 12+6.... Noen som vet ?
Hilsen meg =)
tickeren er vel feil fordi de regner termin litt anderledes, men du kan gjøre som eg gjor.. gikk inn der eg laget tickeren og flyttet termindatoen litt bakover[:)] da står ukene rett i alle fall..
Jeg er veldig mye kvalm, det er litt bedre nå..men sliter fortsatt !! Det er kjedelig .
Forrige uke fikk jeg høre hjertelyden , det var stas[:D]
Noen av dere som har vært på ul?
formen blir bedre og bedre her.. [:D] var på ul i uke 8 og fikk se lille babyen, og at hjertet slo.. og fikk høre hjertelyden i dag hos jordmor.. så nå er det en stund til eg skal på noe kontroll, sikkert ikke før etter ul i uke 17-19.. (ikke fått dato enda)
har ikke vært på nå ul enno. misunna dåkk som har vært.. gler meg som en onge[:D] har heller ikke fått hørt hjertelyden enno, det må vær litt stas.. da VEIT du liksom at det e nån dær.[:)] ska tell lægen på torsdagen, håp eg får hør hjertelyden da.