[:)]Så godt å høre at dere tenker på meg[;)] Har vært en slitsom måned med syke barn. Andre' har hatt omgangsyka og bronkitt med feber hele jula og de små er forkjølet[:(] Andre' er nå en skygge av seg selv, men heldigvis spiser Linus og Lotta bra[:)] Jeg har fremdeles nok melk til de. De er fremdeles lave i vekt, men har nå nådd igjen fødselsvekta.
Jeg selv sliter med tissinga, har kateter som jeg håper snart kan fjernes.I tilegg har jeg prolaps i ryggen, så sliter med å sitte og gå[:'(] Men har heldigvis god hjelp av familien. Har vært hjemme hos foreldrene mine i en uke nå ( de har ikke internett har derfor ikke vært innom). Ellers har jeg hjemmehjelp en gang i uka til reingjøring.
Det går heldigvis fremover, og jeg føler meg utrolig heldig som har fått 3 flotte barn, så for en ta utfordringene etter som de kommer[:D][:D]
Men gøy å se at så mange har kommet inn hit nå, her blir det liv[:D]
Jeg selv sliter med tissinga, har kateter som jeg håper snart kan fjernes.I tilegg har jeg prolaps i ryggen, så sliter med å sitte og gå[:'(] Men har heldigvis god hjelp av familien. Har vært hjemme hos foreldrene mine i en uke nå ( de har ikke internett har derfor ikke vært innom). Ellers har jeg hjemmehjelp en gang i uka til reingjøring.
Det går heldigvis fremover, og jeg føler meg utrolig heldig som har fått 3 flotte barn, så for en ta utfordringene etter som de kommer[:D][:D]
Men gøy å se at så mange har kommet inn hit nå, her blir det liv[:D]