Hei

loeve

Elsker forumet
[:)]Så godt å høre at dere tenker på meg[;)] Har vært en slitsom måned med syke barn. Andre' har hatt omgangsyka og bronkitt med feber hele jula og de små er forkjølet[:(] Andre' er nå en skygge av seg selv, men heldigvis spiser Linus og Lotta bra[:)] Jeg har fremdeles nok melk til de. De er fremdeles lave i vekt, men har nå nådd igjen fødselsvekta.

Jeg selv sliter med tissinga, har kateter som jeg håper snart kan fjernes.I tilegg har jeg prolaps i ryggen, så sliter med å sitte og gå[:'(] Men har heldigvis god hjelp av familien. Har vært hjemme hos foreldrene mine i en uke nå ( de har ikke internett har derfor ikke vært innom). Ellers har jeg hjemmehjelp en gang i uka til reingjøring.

Det går heldigvis fremover, og jeg føler meg utrolig heldig som har fått 3 flotte barn, så for en ta utfordringene etter som de kommer[:D][:D]

Men gøy å se at så mange har kommet inn hit nå, her blir det liv[:D]

Eg blir imponert av deg altså!!!!!! Tøff dame du!!!!

Lykke til framover. Håpar du snart blir kvitt prolaps og kateter[;)]

Til tross for alt du må gå gjennom (håper du snart får det helt tipp topp) så har du DEN utrolige holdningen! Du er positiv og det er så bra. Du kommer nok langt på det!!! Og du er en utrolig god mor for skattene dine! Jeg beundrer deg virkelig!!

Back
Topp